Web Analytics Made Easy - Statcounter

 گروه بین‌الملل ــ دادگاهی در شهر «نیویورک» آمریکا، یک شهروند آمریکایی لبنانی‌تبار را به اتهام آن‌چه جاسوسی برای حزب‌الله خوانده است، به 40 سال زندان محکوم کرد.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «النشرة»، دادگاه فدرال منهتن در نیویورک، «علی کورانی»، شهروند 35 ساله لبنانی‌تبار را به اتهام حمایت مالی از حزب‌الله لبنان و قصد انجام حملات در آمریکا محاکمه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
جفری برمن، قاضی این دادگاه فدرال در بیانیه‌ای مدعی شد که علی کورانی یکی از اعضای سازمان جهاد اسلامی وابسته به حزب‌الله لبنان است که از سوی این سازمان برای انجام عملیات مسلحانه در نیویورک مأمور شده است.
 
این دادگاه مدعی شد که بر اساس اطلاعات بدست آمده، کورانی قصد داشت در بخش‌هایی از نیویورک مانند فرودگاه بین‌المللی «جان.اف.کندی»، یا برخی مراکز فدرال این شهر اقداماتی انجام دهد.
 
پس از 8 جلسه محاکمه این شهروند آمریکایی، دادگاه نیویورک سرانجام وی را با 8 اتهام از جمله مشارکت در توطئه ارتکاب جنایت مسلحانه، به 40 سال زندان محکوم کرد.
 
در تحقیقات سازمان اطلاعات آمریکا ادعا شده است: علی کورانی که در لبنان متولد شده، در سال 2003 میلادی به آمریکا مهاجرت کرد و سپس در سال 2009 میلادی ملیت آمریکایی گرفت. او از همان زمان شروع به جمع‌آوری اطلاعات از چند فرودگاه در آمریکا از جمله فرودگاه جان.اف.کندی در نیویورک کرد.
 
این گزارش در ادامه مدعی شده است: کورانی در اردوگاه‌های حزب‌الله لبنان نیز آموزش نظامی دیده و به طور مستقیم از رهبران این حزب دستور می‌گرفته است.

این ادعاها در دادگاهی آمریکایی در حالی مطرح می‌شود که هنوز حزب‌الله واکنشی را نسبت این موضوع نشان نداده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا دادگاه نیویورک لبنان حزب الله لبنان محاکمه بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار "بهت افتخار می کنیم ایران" در مترو نیویورک آمریکا (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فیلم منتشر شده در فضای مجازی از بازداشت حجت الاسلام اکبرنژاد تجمع و ازدحام مردم اصفهان به‌دلیل لغو کنسرت علیرضا قربانی (فیلم) حمله به پلیس و مجروح کردن ماموران به بهانه حجاب (فیلم)

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • لو رفتن اشتباه محاسباتی اسرائیل درباره حمله ایران | فکر می کردند ایران حداکثر ... | ماجرای شکایت آمریکا از اسرائیل درباره حمله به سفارت ایران در دمشق
  • گوگل کارمندان مخالف همکاری با رژیم اسرائیل را اخراج کرد
  • نیویورک‌تایمز: تل‌آویو تصور نمی‌کرد پاسخ ایران به حمله به کنسولگری دمشق تا این اندازه شدید باشد
  • روسیه: فوری اسرائیل را تحریم کنید | خشم روس‌ها از اتهام همکاری کارکنان آژانس امداد و کار با جنبش حماس
  • شعار "بهت افتخار می کنیم ایران" در مترو نیویورک آمریکا (فیلم)
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • شیخ یاسین: پاسخ ایران، پوشالی بودن اسرائیل را ثابت کرد