Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته میزان بارندگی ثبت شده در ایستگاه‌های هواشناسی در حسینیه اندیمشک ۱۵.۶، ایذه ۱۵.۱، رامهرمز ۱۴.۴، شوشتر ۷.۴، لالی ۷.۳، دهدز ۴.۷، امیدیه ۲.۵، دزفول، بهبهان و شوش ۰.۳ میلیمتر و میزان بارندگی ۲ روز گذشته در تاراز ۵۶ میلیمتر و برف ۱۰ سانتیمتر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی سامانه بارشی ازاواخر وقت یکشنبه تا اواخر وقت سه شنبه بر استان حاکم بود و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بارش‌ها در برخی نقاط استان به صورت پراکنده ادامه دارد.

امروز چهارشنبه پدیده مه برخی نقاط استان را فرا گرفت ، این پدیده در روزهای پایانی هفته نیز پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها هواشناسی گتوند بارندگی خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی گتوند بارندگی خوزستان هواشناسی گتوند بارندگی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی در ایستگاه آتشکده نهبندان با ۴۳ میلی متر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،کارشناس هواشناسی گفت: مطابق با آخرین آمار دریافتی بیشترین بارش در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه آتشکده از توابع شهرستان نهبندان با ۴۳میلی متر ثبت کرده است. 

لطفی افزود: چاهداشی با ۳۲میلی متر، قدمگاه ۳۰میلی متر ، حیدرآباد ۲۶میلی متر، بیهود ۲۴میلی متر، کهنو،میغان با ۲۱میلیمتر بارش را داشتند.


وی گفت: در بین مراکز شهرستان‌ها بیرجند نیز با ۵ میلی متر ، خوسف ۴ میلی متر، اسدیه ۸ میلی متر، سرایان ۲ میلی متر، سربیشه ۳میلی متر، فردوس ۸میلی متر، نهبندان ۱۷میلی متر، قاین ۵ میلی متر، بشرویه یک میلی متر و حاجی آباد ۵ میلی متر بارش را گزارش کردند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارندگی در نیمه شرقی و نیمه جنوبی خراسان جنوبی
  • ثبت بیشترین بارندگی در ایستگاه آتشکده نهبندان با ۴۳ میلی متر
  • جیرفت بیشترین بارش استان کرمان را به خود اختصاص داد
  • میزان بارندگی ها در کرمان کاهش می یابد
  • ثبت بیشترین بارندگی در دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور
  • بیشترین میزان بارش‌ها در کدام نقاط استان کرمان بوده است؟
  • فیروزآباد رکورد دار بارندگی در فارس
  • بیشترین باران در جنوب بوشهر به میزان ۴۰ میلیمتر ثبت شد