Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک صادرات ایران طی اطلاعیه‌ای هشدار داد: پیامک‌هایی که مشتریان و هم‌میهنان را برای دریافت رمز پویا (یک‌بار مصرف) با معرفی یک سایت اینترنتی مخاطب قرار می‌دهند، جعلی بوده و ضروری است برای دریافت رمز پویا تنها به سایت رسمی بانک یا نصب نرم‌افزار «ریما» مراجعه کنند.

به گزاش ایران اکونومیست به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، با نزدیک شدن به اول دی‌ماه و الزام استفاده از رمز دوم پویا برای تراکنش‌های اینترنتی و همچنین جلوگیری از سوء استفاده‌های‌ احتمالی، ضرورت استفاده از ابزارها و درگاه‌های امن اینترنتی بانک صادرات ایران برای مشتریان و مخاطبان بانک مورد تاکید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بانک صادرات ایران از مشتریان و دارندگان کارت‌های این بانک درخواست کرد تا برای دریافت رمز پویا (یکبار مصرف) از رمزساز «ریما» از طریق سایت رسمی بانک یا اپلیکیشن «صاپ» استفاده کنند ضمن اینکه در آینده نزدیک کد دستوری USSD برای دریافت رمز دوم یکبار مصرف برای دارندگان تلفن‌های همراه نیز توسط این بانک ارائه خواهد شد.
دارندگان کارت‌های بانک صادرات ایران می‌توانند با دریافت رمز پویا (یکبار مصرف) از طریق نرم‌افزار «ریما» با مراجعه به سایت بانک صادرات ایران یا اپلیکیشن «صاپ»، تراکنش‌های پولی خود را در بستری امن انجام دهند.
این بانک در راستای ایجاد بستر امن و هم‌راستایی با دستورالعمل‌های بانک مرکزی در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی، دسترسی به رمز یکبار مصرف با استفاده از نرم‌افزار «ریما» را برای دارندگان کارت‌های بانک صادرات ایران فراهم کرده است.
استفاده از رمز پویا بر اساس مقررات و مصوبات بانک مرکزی از ابتدای دی ماه سال جاری الزامی است و دارندگان کارت‌های بانک‌ صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به سایت بانک صادرات ایران به نشانی: www.bsi.ir و یا با استفاده از اپلیکیشن «صاپ»، نرم‌افزار «ریما» را بر روی تلفن‌همراه خود نصب کرده و با مراجعه به خودپرداز بانک صادرات ایران رمز پویا (یکبار مصرف) خود را فعال کنند.

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر دهگانه جذاب ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس تصاویر دیدنی‌ از چهار گوشه جهان تصاویر: اثر هنری با کفش پاشنه بلند در اعتراض به زن کشی عکاسی از آرواره کوسه‌ها از فاصله نزدیک فرود در خطرناک‌ترین فرودگاه جهان تصاویر: دختران مکانیک در شهرزیبا تصاویر: پاییز هزار رنگ، زیبا‌ترین فصل خدا تصاویر: آتش سوزی در کالیفرنیا‎ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار مشتریان برای دریافت رمز پویا فریب سایت‌های جعلی را نخورند پیشنهاد نجومی باشگاه آلمانی به مدافع تیم ملی فوتبال تمدید مهلت برگشت ارز صادرکنندگان سال 1397 به منظور بهره مندی از معافیت های مالیاتی سال مزبور برانکو برای سرمربیگری تیم ملی ایران رقیب پیدا کرد؟ پیچیده‌ترین دستگاه کمک ناوبری دنیا در ایران ساخته می‌شود درنشست صمیمانه مدیر عامل با همکاران مدیریت برنامه ریزی وتوسعه سقف فروش ارز در صرافی‌ها برداشته می‌شود ربیعی: سقف بودجه ۴۸۰ هزار میلیارد است. بازگشت خیلی خاص "آقای خاص" به "تئاتر رویاها" تولید پتروشیمی پارس افزایش یافت ساخت تاسیسات پالایشی و پتروشیمی به ارزش 10 میلیارد دلار در ترکیه رشد 26 درصدی حجم سرمایه‌گذاری مصوب خارجی در 7 ماهه امسال مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب شد تلاش والیبال ایران برای صعود به المپیک رسما آغاز شد آمادگي ايران خودرو ديزل براي تامين نياز حمل و نقل كشور با استفاده از توا‌ن‌مندي داخلي موافقتنامه نظام ارتقای تجارت بین ایران و بلاروس امضا شد عرضه بيش از 250 هزار دستگاه از محصولات ايران خودرو به مشتريان رونق بازار صنایع دستی در دفتر خدمات پستی تخصصی اصفهان جلسه ستاپ با هدف معرفی سامانه مدیریت پروژه ها برگزار شد كارگاه آموزشی در پست كرمانشاه برگزار شد پرطرفدارترین ها زخم معده را با این فرمول‌های خانگی نابود کنید پربیینده ترین ها پربحث ترین ها زنگنه از کاهش روزانه ۲۰ میلیون لیتر بنزین پس از سهمیه‌بندی خبر داد کتاب بخوانید تا عمرتان بیشتر شود برنج، روغن، گوشت و شکر دولتی در راه بازار آیا خانوارهای ایرانی از پس هزینه ها بر می‌آیند؟ نرخ ارزهای بین بانک در ۷ آذر گرانی بنزین عامل افزایش قیمت طلا و سکه نیست نامه سرگشاده محمد مایلی کهن برای رئیس جمهور آشنایی با انواع پارتیشن ۷۰ درصد برنامه کشت گندم محقق شد قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۹/۰۶ قیمت روز خودرو در ۶ آذر اوج هیجان در لیگ قهرمانان؛ بزرگان در آستانه صعود و حذف «استراماچونی» سوال «استقلالیِ» نشریه ایتالیایی را دور زد در لبنیات افزایش قیمت نداشته‌ایم اینفوگرافیک| معیارهای حذف سبد حمایتی چیست؟ ادعای یورو اسپورت: الهلال، باعث سقوط لیگ ایران شد مصرف نفت جهان کم رمق باقی می‌ماند شکاف تورم دهک‌های هزینه‌ای کاهش یافت ۱۰۰ لیتر سوخت مازاد بر سهمیه به کارت وانت‌بارها واریز می‌شود احتمال تمدید توافق کاهش تولید اوپک و غیراوپک بالاست صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های این بانک به منظور تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود، آماده همکاری در زمینه توسعه صادرات محصولات و در مقابل واردات تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز صنعت مس هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم با اشاره به تفاهم حاصل شده با بانک شهر با هدف توسعه صادرات محصولات تولیدی این شرکت گفت: این تفاهم به منظور افزایش صادرات و کمک به رشد درآمدهای ارزی کشور به عنوان یک اقدام مثبت با جدیت پیگیری خواهد شد.

مدرس خیابانی افزود: واردات تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز شرکت ملی صنایع مس ایران از طریق تسهیلات صندوق توسعه ملی و با استفاده از ظرفیت‌های بانک شهر به عنوان یکی دیگر از محورهای همکاری دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟