Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: تفکر نسل فعلی کشور در خصوص اشتغال اشتباه و انحرافی است به جهت اینکه فکر می‌کنند اشتغال فقط در ادارات دولتی به شمار می‌آید. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در نشستی با رئیس پارک علم و فناوری خوزستان بابیان این‌که گاهی اوقات ظرفیت‌های خوبی از دست می‌رود اظهار داشت:فرار مغزها تنها فرار به خارج از کشور نیست، اگر امروزه برخی از مناطق آسیب‌پذیر هستند به دلیل عدم ایجاد زیرساخت‌ها و بسترها است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان این‌که در استان خوزستان‌ باید الگوهای موفق معرفی شوند افزود:صداوسیما باید الگوهای موفق را به جامعه معرفی کند همچنین طرح‌های آماده متفاوت و مداوم داشته باشیم که در هنگام مراجعه ارائه شوند.

نماینده ولی فقه در خوزستان گفت: این‌که در کشور کسی نتواند از سرمایه و طرح خود استفاده کند اشتباه است، تفکر نسل فعلی کشور در خصوص اشتغال اشتباه و انحرافی است به جهت اینکه فکر می‌کنند اشتغال فقط در ادارات دولتی به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام موسوی فرد ادامه داد: در استان خوزستان باید به‌گونه‌ای جاذبه ایجاد کرد که هر شخصی که از سراسر ایران بیاید متنفع شود و حضورداشته باشد، امسال سال رونق تولید است و باید تلاش کرد و این باقیات و صالحات است.

ایرج کاظمی زاده نیز عنوان کرد: پارک علم و فناوری دولتی اما درون آن کاملاً خصوصی است. دولت ما را مربوط به ارائه خدمات به بخش خصوصی کرده است.

خراسان رضوی| اشتغالزایی و ایجاد ارزش افزوده با احیای هنرها و صنایع دستی منسوخ شده + تصاویروزیر علوم در همدان: 43 پارک علم و فناوری و 197 مرکز رشد در کشور فعال شداراضی پارک علم و فناوری استان مرکزی به شرکت‌های دانش‌بنیان واگذار می‌شود

وی افزود: تمام‌ تمرکز برافزایش اشتغال و بی‌نیاز کردن صنایع از بیرون کشور است. به دنبال این هستیم‌ که صنایع در استان توسط فن‌آوران و شرکت‌های خصوصی نیاز آن‌ها را برطرف کنند که شامل حوزه‌های مختلف است.

خوزستان ازنظر نیروی انسانی ظرفیت خوبی دارد

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان تصریح کرد: این امر نیازمند حمایت همه‌جانبه است ، مشکل کنونی نبود یک فضای فیزیکی مناسب در سطح استان خوزستان است. عدم انسجام بین شرکت‌ها یکی از مشکلات این بخش است.

کاظمی نژاد بابیان این‌که خوزستان ازنظر نیروی انسانی ظرفیت خوبی دارد خاطرنشان کرد: بااین‌وجود به دلیل این‌که نمی‌توانیم به آن‌ها خدمات مناسب بدهیم به نقاط دیگر می‌روند.

وی افزود: پارک علم و فناوری خوزستان در حوزه‌های مختلف 1500 شغل ایجاد کرده است.

انتهای پیام/331/ ت

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به همراه شماری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور شرکت می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت، پاویون شرکت‌های عضو خانواده پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ برپا می‌شود.

ششمین دوره این نمایشگاه از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه، بزرگ‌ترین رویداد صادراتی جمهوری اسلامی ایران است که در آن بیش از ۲ هزار بازرگان از ۱۰۰ کشور جهان برای حضور در آن دعوت شده‌اند.

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت نیز به همراه تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، در سالن ۳۸B نمایشگاه میزبان بازرگانان، متخصصان و صادرکنندگان فعال در این حوزه خواهد بود.

از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان که در پاویون پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور دارند می توان به شرکت  ارگ تجهیز پارسیان، شریف نانو پارس، پارس پرداز، پیک فرزانه پویا، پارت آریا نیرو پانیر، داتیس لیان آریا و تجارت اکسیر انرژی کیان اشاره کرد.

این نمایشگاه به‌عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی در حوزه صادرات ایران می‌تواند زمینه را برای صادرات محصولات دانش‌بنیان و خدمات فنی-مهندسی در صنعت نفت و به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کند.

دیگر خبرها

  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است