Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش اقتصادآنلاین، خداداد غریب پور که امروز در گردهمایی مدیران ایمیدرو به میزبانی شرکت فولاد مبارکه در شهر اصفهان سخن می گفت، افزود: ایمیدرو در بخش اکتشاف اثرگذار عمل کرده و مورد توجه بسیاری قرا گرفته است. وی یادآور شد:‌ اکتشاف در طول مدیریت دکتر کرباسیان در گستره 270 هزار کیلومتر مربعی آغاز شد و ما با همکاری وزارت صنعت معدن و تجارت، 400 هزار کیلومتر مربع دیگر به این میزان اضافه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ضرورت دارد اکتشافات تکمیلی توسط بخش خصوصی انجام شود، گفت: اکتشافات یک اصل ضروری در تامین خوراک حوزه معدن و صنایع معدنی است چراکه امروز شرکت هایی همچون مبارکه نیاز مبرم به تامین خوراک اولیه دارند. حمایت ایمیدرو از راه اندازی طرح نورد گرم 2 مبارکه وی با اشاره به اینکه مبارکه پروژه نورد گرم 2 را پیش رو دارد، تاکید کرد: ایمیدرو به همراه وزارت صنعت معدن و تجارت با رعایت همه جوانب امر، از اجرای طرح نورد گرم 2 شرکت فولاد مبارکه حمایت می کند و این طرح در مهلت مقرر اجرایی خواهد شد. غریب پور همچنین گفت: مبارکه باید طرح های توسعه، به ویژه در بخش سنگ آهن تعریف کند. وی اکتشاف، ایجاد و توسعه زیربناها و تامین مالی را از اولویت های ایمیدرو طی امسال خواند و گفت: سرمایه صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی امسال تا 350 میلیارد تومان افزایش یافت و طی سال آتی این رقم تا 500 میلیارد تومان افزایش می یابد. اختصاص سود سهام مبارکه به توسعه این شرکت دکتر غریب پور با بیان اینکه سود انباشته سهام شرکت فولاد مبارکه را برای توسعه آن شرکت اختصاص می دهیم، گفت: ایمیدرو متعهد است در مجامع سال های آتی، سود سهام مبارکه را ذخیره و صرف توسعه این مجموعه کند. وی در بخش دیگری با بیان اینکه مبارکه می تواند در حوزه بومی سازی عهده دار برگزاری نمایشگاه باشد، اظهار کرد: در طرح نورد گرم مبارکه، نیمی از تجهیزات، داخلی سازی شده است. رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: با توجه به اقدامات فولاد مبارکه در تولید دانش بومی، این شرکت می تواند به صورت پایلوت اقدام به برگزاری نمایشگاه در استان اصفهان کند. وی افزود: تحقق این مهم،‌ مانع واردات قطعات و تجهیزات مشابه ساخت داخل می شود و در کنار آن با "فراخوان اعلام نیازهای شرکت ها به تجهیزات در این نمایشگاه"، زمینه رونق بیش از پیش تولید داخل را فراهم کرد. سرمایه اجتماعی و نقش ایمیدرو غریب پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مقوله سرمایه اجتماعی گفت: سرمایه اجتماعی در این حوزه، به میزان اطمینان مردم به ایمیدرو دلالت دارد. وی افزود: شرکت های تحت پوشش و مدیران مجتمع ها باید ارتباط صادقانه متقابل را با ایمیدرو برقرار کنند. این ارتباط همچنین با ذینفعان و مردم نیز باید برقرار باشد. رییس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه توسعه، باید رضایت مردم را در پی داشته باشد، گفت: به هر میزان که این ارتباطات عمیق تر باشد، موفق تر خواهیم بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بخش خصوصی ایمیدرو فولاد مبارکه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی نژاد ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری همایش معاونان عمرانی استانداری‌ها در بوشهر اظهار کرد: به منظور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اقدامات اساسی را در دستور کار داریم و در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

وی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: رئیس جمهور و اعضای کابینه و همه مدیران استان در کنار هم برای تحقق این هدف مهم و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی تلاش می‌کنند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از رصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نیمه تمام خبر داد و اضافه کرد: سامانه مدیریت و نظارت بر توسعه استان‌ها راه اندازی شده است و به صورت مستمر بر پروژه‌ها نظارت می‌کند.

وی با اشاره به تکلیف شهرداری‌ها و شوراها برای تکمیل پروژه‌های غیر دولتی عمومی تصریح کرد: ۷۰ هزار پروژه نیمه تمام تا پایان این دولت قابل اتمام نیست ولی متناسب با نیازسنجی اولویت‌های مردمی در استان‌ها طرح‌های نیمه تمام تکمیل خواهند شد.

جمالی‌نژاد از مولد سازی برای تأمین اعتبارات برای تکمیل پروژه‌ها خبر داد و گفت: دولت برای جذابیت بخشی در شهرهای میانی و کوچک برای جلوگیری از مهاجرت و رونق سرمایه گذاری فعالیت‌های گسترده‌ای را دارد.

وی توجه به شهرهای کوچک و میانی را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: جهش تولید نهضت ملی مسکن از مصادیق تحقق شعار سال است و باعث فعال شدن بسیاری از مشاغل می‌شود.

کد خبر 6081095

دیگر خبرها

  • توسعه مشارکت‌های مردمی در صنعت اولویت وزارت صمت است
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • تعاونی‌ها در خوزستان توسعه یابند
  • سرمایه‌گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمز دارایی حمایت می‌شوند
  • تضمین رشد اقتصاد در سایه سرمایه‌گذاری شرکت‌های جوان دانش‌ محور
  • حمایت از سرمایه‎ گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمزدارایی
  • غریب آبادی برای شرکت در کمیته مشترک قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم وارد دمشق شد
  • چرا صنعت نفت برای سرمایه گذاری خارجی با وجود تحریم ها جذاب بود؟