Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج احمدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از این مراکز در شهرک صنعتی اشراق (شماره یک) زنجان و دیگری در شهرک صنعتی افق ابهر قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: هزینه ساخت این مراکز از محل منابع شرکت و اعتبارات ملی تامین می‌شود.

احمدی افزود: مشاوران رشته‌های مختلف در این مراکز مستقر بوده و در برابر ارائه خدمات مشاوره‌ای، هزینه‌ای از واحدهای تولیدی و صنعتی دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان ادامه داد: بخشی از هزینه پرداختی به مشاوران توسط واحد مربوطه و بخشی نیز توسط شرکت شهرک‌های صنعتی و در قالب یارانه پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: پرداخت یارانه به مشاوران، دستورالعمل خاصی داشته که در صورت احراز شرایط واحدها پرداخت می‌شود.

احمدی با بیان اینکه یارانه پرداختی از مرحله عارضه‌یابی تا بهبود پروژه را شامل می‌شود، گفت: ارائه خدمات در ۲ مرحله شناسایی عارضه و رفع عارضه بوده که هرکدام یارانه جداگانه دارد.

وی با اشاره به نمایشگاه دائمی محصولات واحدهای تولیدی و صنعتی در این مراکز، اظهار داشت: مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، فضایی را به‌صورت رایگان فراهم کرده که محصولات واحدهای مستقر در آن شهرک صنعتی مورد بازدید قرار گیرد که امسال این نمایشگاه، بازنگری و محصولات آن به‌روز شد.

احمدی خاطرنشان کرد: بازدیدکنندگان در صورت نیاز می‌توانند مشخصات واحدها را از دفتر مرکز خدمات، دریافت کرده و به اهداف خود در خصوص عقد قرارداد یا خرید محصولات دست یابند.

وی افزود: مراکز خدمات فناوری و کسب و کار دارای امکاناتی مانند سالن آمفی‌تئاتر، رستوران، تالار، دفتر پیشخوان و سالن کنفرانس است که واحدهای مستقر می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: این مراکز، امکان استقرار کلینیک‌های تخصصی کسب و کار را دارند.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون ۲ کلینیک در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی اشراق (شماره یک زنجان) مستقر بوده که یکی، کلینیک بخش خصوصی تحت مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی استان و دیگری کلینیک بسیج مهندسان استان است.

احمدی خاطرنشان کرد: افزایش این مراکز در شهرک‌های صنعتی فاقد مرکز که شرایط و توجیه لازم را داشته باشند در برنامه قرار دارد.

برچسب‌ها شهرک های صنعتی فناوری زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرک های صنعتی فناوری زنجان شهرک های صنعتی فناوری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی صمت، رئیس اداره آموزش پژوهش و فناوری صمت چهارمحال و بختیاری گفت در یک سال اخیر ۹ واحد صنعتی به جمع شرکتهای دانش بنیان‌های کشور اضافه شده‌اند

 

محمد حسن قنبری افزود: این واحدها در زمینه تولید ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته؛ برق و الکترونیک؛ مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی؛ فناوری زیستی و صنایع غذایی هستند.

 

وی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان می توانند از ۱۱۰ امتیاز پیش بینی شده معاونت علمی؛ فناوری ریاست جمهوری بهره مند شوند.

 

قنبری گفت:شرکت‌های دانش‌بنیان مطابق با سطح فناوری محصول به سه گروه واحدهای فناور؛ نوآور و نوپا تقسیم می‌شوند

 

 

دیگر خبرها

  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود
  • رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • فاز اول «شهرک فناوری» کرمانشاه امسال کلید می‌خورد
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • انجام بیش از ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز ملکی و غیر ملکی
  • تدوین برنامه تحولی شهرک‌های صنعتی فارس در ۱۱۰ شاخص عملیاتی
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • جاده دسترسی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل بهسازی و آسفالت می‌‍‌‎شود
  • افزایش ۵۱ درصدی واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی