Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:14:05 GMT

جدیدترین قیمت‌ طلا، سکه و ارز

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۴۹۰۳

جدیدترین قیمت‌ طلا، سکه و ارز

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز را در این خبر بخوانید.

به گزارش ایسنا، در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان (۸۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، چهار میلیون و ۴۲۰ هزار تومان (۷۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و ۳۸۰ هزار تومان (۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز)، ربع سکه یک میلیون و ۵۲۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۹۰۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۴۹ هزار و ۴۶۶ تومان (۸۹۶۶ تومان افزایش نسبت به دیروز) و ارزش هر اونس طلای جهانی نیز ۱۴۸۳.۲۰ دلار است.

منبع اعلام قیمت‌ها اتحادیه طلا و جواهر تهران است.

دلار چند؟

اما قیمت دلار با افزایش ۲۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

بازار ارز امروز (‌چهارشنبه) به روند افزایشی خود ادامه داد؛ به‌ گونه‌ای که قیمت خرید دلار در صرافی‌های مجاز بانکی نسبت به روز گذشته با افزایش ۲۰۰ تومانی همراه شد و قیمت خرید آن ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان و قیمت فروش آن نیز ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان است.

همچنین هر یورو در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری و ۱۳ هزار و ۹۵۰ تومان فروخته می‌شود که قیمت این ارز نیز ۱۵۰ تومان افزایش یافته است.

ارز مسافرتی هم نسبت به روز گذشته با افزایش قیمت روبرو شد؛ به طوریکه که قیمت هر یوروی مسافرتی با احتساب کارمزد به حدود ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان می‌رسد.

اما در بانک‌ها نیز قیمت خرید دلار و یورو افزایش داشت و هر دلار ۱۲ هزار و ۴۵۸ تومان و هر یورو ۱۳ هزار و ۷۱۱ تومان از مشتریان خریداری شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طلا سکه ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت هر اسکناس دلار در معاملات امروز (سه‌شنبه) مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش ۱۸۱ تومانی به ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان و نرخ یورو با افزایش ۲۰۰ تومانی به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی، هر اسکناس دلار امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۸۱ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان داد و ستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۱۷۱ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل، ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۲۰۰ تومانی به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان و حواله آن با افزایش ۱۹۹ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۶۲۸ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۹۵۲ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۱۵۷ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۴۶ تومان افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار افزایشی شد / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار حواله‌ای چند شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۳ ارديبهشت
  • بیت کوین صعود کرد