Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی تنها قدرت مردمی موجود در کره زمین است گفت: هوانیروز جزو جریان‌های پیشگام انقلاب است. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در جمع فرماندهان هوانیروز شمال شرق کشور اظهار داشت: مسئله هوانیروز جزو جریان‌های ویژه بوده و این تشکل از ابتدای پیروزی انقلاب نقش بسیار مؤثری داشته است، دو شهید بزرگوار یعنی شهید کشوری و شیرودی مسبب برجستگی جریان‌های ارتش هستند، نابودی هوانیروز یکی از نقشه‌های شاه بود اما هنوز دشمنان موفق به تحقق این امر نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نیروی زمینی در ارتش مقدم بوده و مؤثر واقع شده است، هوانیروز جزو ارکان اصلی قدرت ارتش و جریان‌های نقش‌آفرین بوده است، تعامل در این بخش نیز در مقایسه با سایر ارگان‌ها بیشتر صورت می‌پذیرد، حضور پررنگ آنها در تاریخ بی‌سابقه بوده و با هیچ زمانی در گذشته قابل مقایسه نیست.

انتخابات 98 ـ گلستان| نام‌نویسی 22 داوطلب در سومین روز/از ثبت‌نام امیر سابق ارتش تا داوطلب سفر بی‌بازگشت به مریخ‌تأکید فرماندهان نیرو‌های دریایی ارتش و سپاه بر تبادل دانش و تجربیاتفرمانده ارتش با رئیس مجلس دیدار کرد

آیت الله علم الهدی اذعان کرد: امروز این افراد تمام تلاش خود را برای حفظ این قدرت به کار می‌برند و نظیر آن در دنیا وجود ندارد، هیچکدام از قدرت‌های موجود در کره زمین با مردم خود همراه نیستند؛ اما این ویژگی شامل حال جمهوری اسلامی ایران شده است، در حال حاضر دشمنان وجود و قدرت تهاجم به ما را ندارند که این اتفاق به دلیل حضور نیروهای هوانیروز است.

وی افزود: آمریکا و هیچ یک از دشمنان دیگر ایران نتوانستند قدرت ما را بگیرند و به ما حمله نظامی کنند، آنها به هیچ عنوان نمی‌توانند در کشور ما نفوذ یابند، دشمنان سعی بر نفوذ در دستگاه‌های کشور و مقابله با مسئولان دارند اما به نتیجه نرسیدند، توطئه در میدان سیاست صورت می‌پذیرد که در این بخش نیز دشمنان تاکنون به پیروزی دست نیافته‌اند.

امام جمعه مشهدمقدس بیان کرد: آمادگی اجتماعی و بصیرت از عوامل لازم در ارتش بوده که ما آنها را داریم، اما باید افراد در هوانیروز به روز باشند؛  حضور باصلابت ارتش در منطقه خود نوعی بازدارنده نقشه‌های شوم دشمنان  است.

انتهای پیام/282/ز

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم ستاد سیاوش میهن‌دوست صبح چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش در اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: اقتدار و قاطعیت نیروهای جمهوری اسلامی ستودنی است و نیروهای مسلح که فرزندان غیور ایران اسلامی هستند لحظه‌ای در برابر زورگویان و استعمارگران درنگ نخواهند کرد و پاسخگوی هر گونه تعرض و سو نیت دشمنان خواهند بود.

وی ادامه داد: عملیات غرور آفرین وعده صادق موجب شد آسیب پذیری رژیم صهیوینستی بر همه جهانیان مشخص شود، این عملیات در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود انجام شد و نیروهای مسلح اثبات کردند زیر لوای ولایت شجاعانه مأموریت را به سرانجام رساندند.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری خاطر نشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی در جنگ سخت نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که در رکاب ولایت و جان فدای مردم هستند، قد علم کند.

امیر میهن‌دوست گفت: هم‌رزمان ما در نیروهای مسلح مایه دلگرمی مردم غیور و شهیدپرور ایران اسلامی هستند.

وی در خصوص اهمیت ارتش بیان کرد: در روزهای ابتدایی نیرویی انقلاب دشمنان خارجی و برخی ساده لوح‌های داخلی زمزمه انحلال ارتش را مطرح کردند، در این هنگام امام خمینی (ره) با درایت کامل روز ۲۹ فروردین را روز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران نام گذاری کردند و دستور دادند ارتشیان با تمام امکانات در این روز به رژه بپردازند.

کد خبر 6080744

دیگر خبرها

  • آیت الله علم الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • اقتدار ارتش خاری در چشم دشمنان/ خدمات ارتش افتخار آفرین است
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • «وعده صادق» آغاز حرکت نابودی اسراییل است
  • از تسلیم در ۸۰ ساعت تا تحقق وعده صادق در ۵ ساعت