Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-20@16:29:47 GMT

تمدید مهلت بازگشت ارز صادراتی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۵۰۳۹

تمدید مهلت بازگشت ارز صادراتی

بانک مرکزی در نامه‌ای به کنفدراسیون صادرات ایران از انجام توافق این بانک با سازمان امور مالیاتی برای تسهیل در رفع تعهد ارزی صادرکنندگان خبر داد و با اشاره به توافقات خود با نمایندگان سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: به منظور مساعدت با صادرکنندگان، مهلت بازگشت ارز صادراتی سال ۹۷ را تا پایان دی ماه ۹۸ تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از بانک خاورمیانه، بر این اساس، تمامی صادرکنندگان سال ۹۷ تا پایان دی ماه سال جاری فرصت دارند تا برای آخرین بار، جهت بهره‌مندی از معافیت‌های مالیاتی یاد شده، نسبت به رفع تعهد ارزی و بازگشت ارز حاصل از صادرات متعلقه اقدام نمایند.
بانک مرکزی همچنین تاکید کرده است که در پایان مهلت یاد شده اطلاعات بازگشت ارز حاصل از صادرات این دسته از صادرکنندگان به سازمان امور مالیاتی کشور توسط این بانک ارسال خواهد شد. همچنین بر اساس اطلاعات بازگشت ارز حاصل از صادرات صادرکنندگان تا پایان آبان ماه امسال به سازمان امور مالیاتی ارسال شده است.

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر دهگانه جذاب ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس تصاویر دیدنی‌ از چهار گوشه جهان تصاویر: اثر هنری با کفش پاشنه بلند در اعتراض به زن کشی عکاسی از آرواره کوسه‌ها از فاصله نزدیک فرود در خطرناک‌ترین فرودگاه جهان تصاویر: دختران مکانیک در شهرزیبا تصاویر: پاییز هزار رنگ، زیبا‌ترین فصل خدا تصاویر: آتش سوزی در کالیفرنیا‎ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار گردش مالی ۲ میلیارد دلاری در حوزه موبایل هیات دولت لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور را تصویب کرد چه مبلغی از قبوض برق به تجدیدپذیرها می رسد؟ اجرای مگاپروژه ۸ میلیارد دلاری در دستور کار صنعت پتروشیمی برنامه ریزی برای حفظ پایدار مشتریان ضروری است آماری که استقلال را نگران می‌کند املاک مازاد از گردونه دارایی های بانک ملی ایران حذف می شوند فروش ۱۸.۰۰۰ میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده در بانک ملت مشتریان برای دریافت رمز پویا فریب سایت‌های جعلی را نخورند پیشنهاد نجومی باشگاه آلمانی به مدافع تیم ملی فوتبال تمدید مهلت برگشت ارز صادرکنندگان سال 1397 به منظور بهره مندی از معافیت های مالیاتی سال مزبور برانکو برای سرمربیگری تیم ملی ایران رقیب پیدا کرد؟ پیچیده‌ترین دستگاه کمک ناوبری دنیا در ایران ساخته می‌شود درنشست صمیمانه مدیر عامل با همکاران مدیریت برنامه ریزی وتوسعه سقف فروش ارز در صرافی‌ها برداشته می‌شود ربیعی: سقف بودجه ۴۸۰ هزار میلیارد است. بازگشت خیلی خاص "آقای خاص" به "تئاتر رویاها" تولید پتروشیمی پارس افزایش یافت ساخت تاسیسات پالایشی و پتروشیمی به ارزش 10 میلیارد دلار در ترکیه رشد 26 درصدی حجم سرمایه‌گذاری مصوب خارجی در 7 ماهه امسال پرطرفدارترین ها زخم معده را با این فرمول‌های خانگی نابود کنید پربیینده ترین ها پربحث ترین ها زنگنه از کاهش روزانه ۲۰ میلیون لیتر بنزین پس از سهمیه‌بندی خبر داد کتاب بخوانید تا عمرتان بیشتر شود برنج، روغن، گوشت و شکر دولتی در راه بازار آیا خانوارهای ایرانی از پس هزینه ها بر می‌آیند؟ نرخ ارزهای بین بانک در ۷ آذر گرانی بنزین عامل افزایش قیمت طلا و سکه نیست نامه سرگشاده محمد مایلی کهن برای رئیس جمهور آشنایی با انواع پارتیشن ۷۰ درصد برنامه کشت گندم محقق شد قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۹/۰۶ قیمت روز خودرو در ۶ آذر اوج هیجان در لیگ قهرمانان؛ بزرگان در آستانه صعود و حذف «استراماچونی» سوال «استقلالیِ» نشریه ایتالیایی را دور زد در لبنیات افزایش قیمت نداشته‌ایم اینفوگرافیک| معیارهای حذف سبد حمایتی چیست؟ ادعای یورو اسپورت: الهلال، باعث سقوط لیگ ایران شد مصرف نفت جهان کم رمق باقی می‌ماند شکاف تورم دهک‌های هزینه‌ای کاهش یافت ۱۰۰ لیتر سوخت مازاد بر سهمیه به کارت وانت‌بارها واریز می‌شود احتمال تمدید توافق کاهش تولید اوپک و غیراوپک بالاست صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد

مدیر مرکز آموزش نجوم ادیب با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب گفت: مهلت ارسال آثار تا دهم اردیبهشت تمدید شد.

مهری نقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دومین دوره دوسالانه جشنواره ملی ترویج نجوم ادیب در دو بخش مقاله‌های علمی و عکاسی نجومی (عکس و تایم‌لپس) ویژه علاقمندان به نجوم، دانشجویان و دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های متنوع عکاسی نجومی و چندین رویداد جانبی، افزود: کارگاه آموزشی عکاسی نجومی، کارگاه آشنایی با استانداردهای پژوهش و مقالات علمی، کارگاه تحلیل داده‌های نجومی، «هنر و آسمان» و «جایزه کیاست پور» از جمله رویدادهای جانبی این جشنواره بوده است.

مدیر مرکز آموزش نجوم ادیب با اشاره به اینکه اختتامیه دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب بیست‌وهفتم اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاقمندان تا دهم اردیبهشت سال جاری فرصت دارند آثار خود را به نشانی http://www.nojoum.esfahanfarhang.ir ارسال کنند.

نقوی خاطرنشان کرد: این جشنواره در محورهای مقاله علمی و عکاسی نجومی و با هدف ترویج علم نجوم و رشد تفکر علمی در بین اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این رویداد، بخش مقاله‌های علمی در هفت محور و بخش عکاسی نجومی در سه محور موضوعی در دو زمینه عکس و تایم‌لپس برگزار خواهد شد، ادامه داد: محورهای مقاله‌های علمی شامل، نجوم رصدی و ابزار نجومی، عکاسی و آلودگی نوری منظومه شمسی و سیارات فراخورشیدی، علوم و فناوری فضایی، اختر فیزیک و کیهان‌شناسی، تاریخ نجوم و سایر علوم است و محورهای رقابت در بخش عکاسی نجومی نیز شامل آسمان شب (کهکشان و صورت‌های فلکی)، عمق آسمان (اجرام اعماق آسمان) منظومه شمسی (خورشید، ماه و سیارات) می‌شود.

کد خبر 745819

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تا۱۲ اردیبهشت
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان تمدید شد
  • مهلت هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز تمدید شد
  • مهلت ارسال آثار به جشنواره طنزپهلو تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان در قزوین
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • تمدید مهلت نام‌نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد