Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@10:26:08 GMT

وزنه‌برداری لرستان در المپیک مدال کسب می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۵۱۲۸

وزنه‌برداری لرستان در المپیک مدال کسب می‌کند

ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: وزنه‌برداری استان در المپیک مدال کسب می‌کند.

سید علی کریمی در دیدار با رضا بیرانوند اظهار کرد: لرستان جایگاه خوبی در وزنه‌برداری کشور دارد و زمینه بروز استعدادهای جدید را دارد.

وی افزود: شرایط خاص لرستان مناسب پرورش استعدادهای وزنه‌برداری است که می‌طلبد به آن توجه ویژه‌ای شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: افراد متخصص خوبی در رشته وزنه‌برداری داریم که از علم وزنه‌برداری برخوردارند و توانسته‌اند ورزشکارانی را به سطوح ملی و جهانی در سطح پایه و بزرگسال معرفی کنند.

کریمی تصریح کرد: وزنه‌برداری از رشته‌های ورزشی است که سرمایه‌گذاری روی آن زودبازده بوده و خیلی زود می‌شود بادانش و استعدادیابی افراد را به سطح اول رساند.

وی اظهار کرد: جهت تقویت این رشته ورزشی دو ست از تجهیزات ورزش وزنه‌برداری خریداری می‌شود که در اختیار ورزشکاران  قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان این‌که فضای اخلاقی حاکم بر وزنه‌برداری نیز ایده‌ال است، گفت: این فضای اخلاقی که ضروری همه رشته‌ها است، باید حفظ و حتی تقویت شود.

کریمیبا بیان اینکه می‌توانیم در المپیک آتی وزنه‌برداری لرستان صاحب مدال شود و برای کشور افتخارآفرینی کند، اضافه کرد: رضا بیرانوند از چهره‌های شاخص وزنه‌برداری لرستان است و حتماً توان کسب سهمیه المپیک را دارد و می‌تواند مدال طلا برای کشورمان را نیز کسب کند. هر امکانات و تجهیزاتی که لازم باشد در اختیار این ورزشکار قرار خواهیم داد.

وی همچنین خواستار توجه به پشتوانه سازی در وزنه‌برداری شد و گفت: باید ورزشکارانی نظیر بیرانوند و الهام حسینی حمایت شود چون استعدادی پر توانی هستند و هر آنچه را که می‌توانیم از آن‌ها دریغ نخواهیم کرد.

کریمی اظهار کرد: خانه وزنه‌برداری در مجتمع سبزی پرور برای ورزشکاران وزنه‌بردار ایجاد می‌کنیم و می‌تواند این رشته را در استان بیش از گذشته رونق دهد.

سید علی شاهرخی رئیس هیات وزنه برداری لرستان نیز در این دیدار گفت: رضا بیرانوند از ورزشکاران خوب و با اخلاق کشور است که می‌تواند به یک الگو تبدیل شود. این برای ما افتخار است که ورزشکاران ما اخلاق اولین اولویت آن‌ها است.

وی افزود: فضای طلایی برای رشد وزنه‌برداری در لرستان مهیا است که باید سرعت کار را چند برابر کنیم و تلاش داریم طی دوسال آینده به جایگاه اصلی خودمان برسیم. وزنه‌برداری لرستان، هم‌اکنون از استان‌های اول کشور است و در بسیاری از بخش‌ها جایگاه نخست را در اختیار داریم.

شاهرخی تصریح کرد: بهترین شرایط وزنه‌برداری کشور را داریم و این باید حفظ شود و به دنبال ارتقا آن نیز باشیم. باید امسال آقای بیرانوند و خانم حسینی را ویژه حفظ کنیم و مسیر پیشرفت بیشتر آن‌ها را فراهم و روان کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی وزنه برداري المپيك اداره ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند

با تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان، الهام حسینی به مسابقات جام جهانی وزنه‌برداری در پوکت تایلند اعزام نخواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کوروش باقری سرمربی تیم وزنه برداری بانوان گفت: حسینی در آخرین رکوردگیری که روز چهارشنبه انجام شد با رکوردهای مورد نظر برای کسب سهمیه المپیک پاریس فاصله داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم به پوکت اعزام نشود.

وی اضافه کرد: حسینی بعد از آسیب‌دیدگی  تلاش زیادی کرد تا دوباره به اوج آمادگی برگردد اما زمان کوتاه بود و بیشتر از این هم نمی‌شد او را تحت فشار سنگین تمرینات قرار داد. با این حال من به سهم خودم بابت تلاش‌های این وزنه‌بردار تاریخ‌ساز و عنوان‌دار تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتواند در مسابقات جهانی بحرین مزد زحماتش را بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جوادی: امیدوارم پیش‌بینی قاطعانه دوستان در مورد وزنه‌برداری اشتباه شود!
  • صحبت‌های داغ حسین رضازاده درباره بیماری، وضعیت اقتصادی مردم و حواله‌های خودرو
  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • گفت و گو با سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری