Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: باید ضمن به نقد کشیدن فعالیت‌های صورت گرفته در استان، دستاوردهای دانشگاه ارومیه نیز تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی امروز در نشست با هیات رئیسه دانشگاه ارومیه با تحلیل اوضاع کشور و لزوم تبیین دستاوردهای صورت گرفته در محیط دانشگاهی و به نقد کشیدن فعالیت‌های استان تصریح کرد: نارضایتی‌های رخ داده به دنبال اصلاح قیمت بنزین اگر چه نقش آفرینی استکبار و برخی کشورهای همسایه در آن نمود داشت اما نباید از یاد برد که دستاوردهای نظام به خوبی برای مردم تبیین نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ارکان نظام بر اجرای یک سیاست واحد متفق القول هستند و می طلبد همه مردم و مسئولان در اجرای درست این مسئله همراه و هم کلام باشند.

شهریاری در ادامه بر اتخاذ سیاست بردباری در مواجه با انتقادات دانشجویان و رفع دغدغه‌های آنان تاکید کرد و افزود: حمایت از قشر فرهیخته و آینده ساز این کشور وظیفه‌ای خطیر را متوجه مسوولان دانشگاه می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این نشست هیات رئیسه دانشگاه ارومیه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و وضعیت فعلی دانشگاه، درخواست های خود را در خصوص توسعه خدمات دانشگاهی بیان کردند.

 انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه دانشگاه قیمت بنزین فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدل دانشگاهی تمدن ایرانی الگوی ۲۰۰ دانشگاه در دنیا است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون آموزشی وزارت علوم و هیئت همراه ضمن بازدید از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر در نشست شورای آموزشی و پژوهشی این دانشگاه حضور یافتند.
عموعابدینی با بیان فعالیت‌های خوب دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر در کاربرد فناوری‌های راهبردی، اظهار داشت: نزدیک ۲۰۰ دانشگاه در دنیا با الهام از مدل دانشگاهی تمدن ایرانی به سمت حکمت‌بنیان و تمدن‌ساز شدن در حال حرکت هستند. در همین راستا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ذیل برنامه توسعه هفتم در طرح تحول آموزش عالی، به‌دنبال حکمت‌بنیان شدن دانشگاه‌های کشور بوده است.
وی افزود: طبق برنامه‌ریزی در مرحله اول ۳۰ دانشگاه رویکرد خود را به حکمت‌بنیان تغییر خواهند داد. خوشبختانه دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر جزء معدود دانشگاه‌های حکمت بنیان و تمدن‌ساز کشور است که این تحول را از قبل شروع کرده است.
سپس فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر ایجاد دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) را از برکات انقلاب اسلامی دانست که در سال ۱۳۵۹ برای تربیت افسر ویژه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و تأمین نیاز‌های سایر سازمان‌های دریایی کشور از جمله شرکت ملی نفتکش، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، دریابانی فراجا، شیلات، آموزش و پرورش و... شروع به فعالیت کرد.
امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری اظهار داشت: مفتخر هستیم که مأموریت بزرگ ناوگروه ۸۶ که برای اولین بار در تاریخ دریانوردی کشور اتفاق افتاد، توسط دانش‌آموختگان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر و با ناوشکن تمام ایرانی دنا انجام گرفت.
گفتنی است در این نشست معاونین آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)، توانمندی‌های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه را تبیین کردند.

دیگر خبرها

  • مراکز دانشگاهی تجمیع می‌شوند
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی
  • مدل دانشگاهی تمدن ایرانی الگوی ۲۰۰ دانشگاه در دنیا است
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • نیروهای مسلح کشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارند
  • دبیرخانه بومی دانش سنتی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد
  • تنبیه اسراییل ضرورت داشت
  • تنبیه اسرائیل ضرورت داشت
  • سال گذشته فرزندآوری در قم نیم درصد افزایش یافته‌است
  • لزوم حفظ دستاوردهای عملیات موفق سپاه در مقابل عملیات روانی دشمن