Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@18:08:14 GMT

روسیه وارد رقابت تسلیحاتی با ناتو نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۵۲۷۹

روسیه وارد رقابت تسلیحاتی با ناتو نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین اعلام کرد که رئیس‌جمهور ولادیمیر پوتین بارها اعلام کرده است که کشورش وارد هیچ رقابت تسلیحاتی نخواهد شد زیرا برای اقتصاد کشور مضر است.

وی در ادامه افزود: تصمیم کشورهای عضو ناتو برای افزایش بودجه نظامی فقط تایید نگرانی روسیه نسبت به سیاست‌های توسعه طلبی ناتو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال روسیه در این زمینه وارد هیچ رقابتی نمی‌شود.

سخنگوی کرملین در ادامه گفت که سیاست‌های افراطی ناتو در مقابل کشور ما مایه نگرانی است.

«ینس استولتنیرگ» دبیرکل ناتو اعلام کرده  است که مجموع هزینه نظامی کشورهای عضو ناتو در سال ۲۰۲۰ میلادی ۱۳۰ میلیارد دلار خواهد بود. این هزینه تا  سال ۲۰۲۴  به مبلغ ۴۰۰ میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.

کد خبر 4788901

منبع: مهر

کلیدواژه: دیمیتری پسکوف روسیه ناتو ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی سوریه فلسطین ایران روسیه دونالد ترامپ ناتو ترکیه لبنان فرانسه عربستان سعودی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و چند مجروح در پی فرو ریختن پل روی خط ریلی در روسیه

تین نیوز

فرو ریختن یک پل روگذر ریلی در روسیه منجر به جان باختن یک زن و مصدومیت چند فرد دیگر شده در شهر کوچک ویازما واقع در غرب روسیه شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز،  گفته می شود ریزش این پل همچنین آسیب جدی به خط لوله امتقال گاز منطقه اسمولنسک وارد آورده که در پی آن، گاز شهری بیش از ۸ هزار خانوار قطع شده است.

بنا بر اعلام پلیس محلی، دلیل این میزان آسیب وارد شده، حضور چند خودرو روی پل به هنگام تخریب بوده که منجر به وارد آمدن آسیب جدی به خط ریلی راه آهن عبوری از این منطقه و لوله انتقال گاز شده است.

واسیلی آنوخین، فرماندار منطقه اسمولنسک نیز ضمن تایید خبر وقوع این حادثه، اعلام کرد که بر اثر ریزش پل، شش پایه از مجموع هفت پایه آن دچار تخریب کامل شده که دلیل اصلی این رخداد، قدمت بیش از حد سازه و پوسیدگی آن بوده است.

طبق اعلام راه آهن روسیه، در پی ریزش این پل روی خط ریلی، سیر قطارهای باری و مسافری در این بخش متوقف شده و بیش از ۱۶۰ امدادرسان مشغول تلاش برای بازگشایی خط ریلی اسمولنسک هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دانمارک سفارت خود را در بغداد می‌بندد
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود
  • تیم منتخب کشتی آزاد وارد قرقیزستان شد
  • واکنش روسیه به افزایش حضور نظامی ناتو در شمالگان
  • هشدار فرمانده اسبق ناتو به واشنگتن درباره قطع حمایت از اوکراین
  • یک کشته و چند مجروح در پی فرو ریختن پل روی خط ریلی در روسیه
  • واکنش ناتو به عملیات مشروع ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • زلنسکی باز هم خواستار حمایت تسلیحاتی از اوکراین شد
  • رفتار هیجانی بازار ارز در شرایط کنونی طبیعی است/ تجربه جنگ اوکراین و کاهش ارزش مقطعی روبل و بازگشت به شرایط قبل را نباید فراموش کرد+فیلم