Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد  در پی صعود تیم فوتبال یزد لوله به مرحله دوم لیگ دسته سه کشور با صدور پیامی کسب این موفقیت را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:
بسمه تعالی
راهیابی تیم فوتبال یزد لوله به مرحله دوم لیگ دسته سه کشور که با استفاده از جوانان و بازیکنان بومی توانستند با هدایت محمود امیری سرمربی توانمند و فنی این تیم به مرحله بالاتر دست یابند را به مردم ورزش دوست بویژه جامعه ورزش فوتبال یزد تبریک عرض می‌نمایم، امید است که این موفقیت و پیشرفت‌ها همچنان تا رسیدن به لیگ‌های بالاتر ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ی

تبریک  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد  در پی صعود تیم فوتبال یزد لوله به لیگ دسته سه کشور

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود

به گزارش ورزش سه، او با توجه به اهمیت سازمان مطبوعش اولین سخنران این مراسم بود که با ازدحام عجیب و غریب در حال برگزاری است. خلاصه صحبت های بازیان به شرح زیر است.

ابراهیم بازیان در ابتدا گفت: امروز یک روز تاریخی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است. با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه مسئولان مربوطه، امروز قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید. امیدوار هستیم  پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد.

وی افزود: بعد از هشت بار مزایده، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی، همسو با وزارت ورزش و جوانان با نگاهی همه جانبه با یک اراده کمتر از دو ماه، این واگذاری را به ثمر رساند.

رییس سازمان خصوصی با تاکید به تلاش دولت برای حل این مشکل، خاطرنشان کرد: گام اول واگذاری و مردمی سازی دو باشگاه در دولت سیزدهم انجام شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، شاید به این زودی دو باشگاه واگذار نمی‌شدند.

او ادامه داد: یک کنسرسیوم نفتی شامل سهامداران هولدینگ خلیج فارس اعلام آمادگی برای مالکیت ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال کرد و در ادامه مالکیت این باشگاه را در اختیار گرفت. مشخصات قیمت و اقساط مربوطه قبلا اعلام شده و به استحضار عموم خواهد رسید.

وی در پایان گفت: آقای خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و آقای هاشمی وزیر ورزش و جوانان پیگیر لحظه به لحظه این انتقال بودند.

دیگر خبرها

  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز در یزد
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • با مدارس فوتبال فاقد مجوز برخورد می‌شود
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!