Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: بیش از ۹۹۱ هزار خانوار مشمول دریافت یارانه و بیش از ۷۳۸ هزار خانوار مشمول دریافت بسته حمایت معیشتی در سطح استان آذربایجان غربی هستند. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

رضا نقی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد دریافت کنندگان یارانه و مشمولان بسته حمایتی معیشتی اظهار داشت: در سطح استان آذربایجان غربی تعداد 991495 خانوار یارانه و تعداد 738503 خانوار بسته حمایت معیشتی دریافت می‌کنند که شامل 74.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد از جمعیت استان است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد نحوه اعتراض خانوارها به عدم دریافت بسته معیشتی افزود: همانطور که در رسانه‌ها به طور کشوری اطلاع رسانی شده است، برای ثبت اعتراض، سرپرست خانوار  با تلفن همراه خود شماره کد ملی را به  کد دستوری #6369* ارسال کنند.

وی با اشاره به لزوم مطابقت شماره همراه ثبت شده با نام سرپرست خانوار تاکید کرد: شماره تلفنی که با آن پیامک می شود حتما متعلق به سرپرست خانوار بوده و با شماره ملی سرپرست مطابقت داشته باشد.

یارانه معیشتی به حساب 5درصد خانوارهای بهزیستی واریز نشدجزئیات ثبت اعتراض به عدم دریافت یارانه معیشتی/نائب رئیس مجلس: بانک اطلاعاتی جامع برای شناسایی ثروتمندان نداریممعاون رئیس جمهور در بوشهر: تاکنون 2420 میلیارد تومان یارانه معیشتی پرداخت شده است + فیلم

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: پس از حدود 30  روز  نتیجه به‌صورت کد رهگیری با سربرگ HEMAYAT به تلفن سرپرست خانوار ارسال می‌شود.

نقی زاده افزود: پس از 48 ساعت از دریافت کد رهگیری سرپرست خانوار با وارد کردن کد رهگیری  و در صورت عدم ارسال کد رهگیری با وارد نمودن شماره حساب یارانه به آدرس اینترنتی Hemayat.mcls.gov.ir نتیجه را مشاهده کرده و نسبت به تکمیل فرم اعتراض اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه تکلیف اعتراض افرادی که نمی‌توانند از موبایل استفاده کنند چه می‌شود، یادآور شد: اعتراض صرفا از طرق تلفن همراه مقدور بوده و در مراحل بعدی از طریق سایت مذکور انجام می‌شود.

نقی زاده با اشاره به اعتراضات ثبت شده در سطح استان و اعلام نتیجه این اعتراضات تصریح کرد: از سوم آذر تا دوازدهم این ماه تعداد یک هزار و 869 نفر به صورت حضوری و تعداد 647 نفر  به صورت تماس تلفنی و با مراجعه به اداره کل و 17 اداره شهرستان تابعه پیگیر مشکل طرح بسته معیشتی بوده‌اند و تعدادی نیز بدون مشکل اعتراض خود را ثبت نموده‌اند که در این آمار درج نشده‌اند.

وی افزود: در سرتاسر کشور نزدیک به 4 میلیون نفر اعتراض خود را در سامانه ملی ثبت کرده‌اند که از طریق ستاد کشوری اعلام شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی عنوان کرد: بر اساس اطلاعیه روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال بروز برخی از اختلالات در اپراتور همراه اول از ابتدای این فرآیند مشکلاتی پیش آمده که متاسفانه بخشی از آن همچنان وجود دارد.

وی تصریح کرد: با این حال جای هیچ نگرانی وجود ندارد و در صورتی که مراجعه سرپرستان خانوار با مشکل مواجه شد ضمن صبوری این اطمینان وجود دارد که به تمامی درخواست‌ها رسیدگی خواهد شد.

گفتنی است؛ با  توجه به برخی اختلالات امکان دسترسی  به کد دستوری #6369* و سامانه hemayat تا 20 آذر وجود دارد.

انتهای پیام/7548/ز

R7548/P/S6,48/CT2

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوی غربی برای حمایت از جنگ‌طلبی صهیونیست‌ها | دست بسته گروه ۷ در برابر ایران

به گزارش جام جم آنلاین، به دنبال عملیات تنبیهی ایران در خاک اسرائیل، دولت های غربی در قالب گروه ۷ تشکیل جلسه داده و به بهانه جلوگیری از پاسخ اسرائیل، راهبرد نخ‌نمای تحریم علیه کشورمان را پیگیری می‌کند.

روشن است که دست این کشورها در برابر کشورمان بسته است، چراکه آمریکا و متحدانش پیش از این همه تحریم‌هایی که امکان اعمال داشته را علیه کشورمان وضع کرده‌اند و حالا گزینه‌ای برای تشدید این تحریم‌ها ندارند.

شاید برای همین است که کارشناسان، این تحریم‌ها را تنها مانور تبلیغاتی برای حمایت از اسرائیل برآورد می‌کنند.

ماه‌هاست که رژیم صهیونیستی در غزه فاجعه آفریده و اقدام به جنایت علیه بشریت کرده است اما عجیب آنکه گروه ۷ با چشم بستن بر روی این نسل‌ کشی، می‌کوشد کشورمان را عامل بی ثباتی منطقه نشان دهد.

عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل چنان دقیق و شگفت‌آور اجرا شد که حالا غربی‌ها چاره‌ای ندارند تا ژست تنش‌زدایی به خود گرفته و بپذیرند که در معادلات نظامی غرب آسیا در موضع ضعف قرار دارند.

در روزهای اخیر ایران علاوه بر توقیف یک کشتی اسراییلی، ده‌ها پهپاد و موشک را به اراضی لشغالی شلیک کرد که اسراییل و متحدانش ناتوان از پاسخ به آن بودند.

بی‌تردید غربی‌ها امیدوارند با تکیه بر رسانه های خود ضمن جعل واقعیت، تصویری متفاوت از ضعف خود ارائه دهند، با این حال محبوبیت رو به فزونی ایران در منطقه نشان می‌دهد که افکارعمومی واقعیتها در مورد تحولات منطقه را درک کرده و می‌داند ایران محور نظم جدید منطقه است.

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره واریز یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه | جیب سرپرستان خانوارها پر پول شد
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه
  • شوی غربی برای حمایت از جنگ‌طلبی صهیونیست‌ها | دست بسته گروه ۷ در برابر ایران
  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • ۷ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادغذایی‌فاسد در بوکان از چرخه مصرف خارج شد