Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به کادرفنی تیم‌های امید و نونهالان این باشگاه اضافه شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با تصمیم آکادمی فوتبال باشگاه سپهر حیدری و نبی الله باقریها برای تکمیل کادر فنی تیم های پایه به عنوان مربی و دستیار به تیم های امید و نونهالان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این انتخاب ها با توجه به این مساله صورت گرفت که منصور هاشمی و مسعود زارعی که به عنوان مربی در این تیم ها فعالیت داشتند، از چندی پیش مسوولیت سرمربیگری امید و نونهالان را بر عهده گرفته اند و حال سپهر حیدری و باقری ها به عنوان دستیار و مربی با تصمیم  پنجعلی و سرمربیان این دو تیم و باشگاه موافقت مدیرعامل باشگاه فعالیت خواهند کرد.

قرارداد حیدری به عنوان مربی امیدها  و باقری ها به عنوان مربی نونهالان به زودی امضا می شود. 

انتهای پیام/ ا

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس امید کادر فنی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری در گفتگویی که با آنتن داشت درباره سخت‌ترین تقابل هایی که با وینگر‌های چپ فوتبال ایران و دنیا داشت صحبت کرد و خاطره جالبی از دیدار ایران و آرژانتین تعریف کرد.

حیدری ستاره اسبق تیم ملی نیجریه را سخت‌ترین رقیب فوتبالی‌اش معرفی کرد و گفت: بازیکن چلسی که برای تیم ملی نیجریه بازی می‌کرد وحشتناک بود، ویکتور موزس روی ضد حمله توپ را جلو انداخت و استارت زد و سرعت او واقعا عجیب بود، بازی کردن مقابل او خیلی سخت بود.

خسرو حیدری خاطره جالبی از بازی با آرژانتین و تقابل با دی‌ماریا داشت و گفت: زمانی که مقابل او قرار می‌گرفتم هی پا عوض می‌کرد و منتظر بود که حرکت کنم، نمیدونست من خودم سر توپ زن هستم بابا! می‌خواستم بهش بگم تا صبح هم پا عوض کنی من تکان نمی‌خورم!

او در صحبت‌هایش درباره اینکه بازی مقابل کدام بازیکن ایران سخت بود گفت: من خودم همیشه تو حمله بودم و تو دفاع کمتر بودم،اما بازیکنان زیادی بودند که کیفیت بالایی داشتند اما اگر یک چپ پا بخواهم بگویم(بعد از مکث و فکر کردن) یادم نمی‌آید!

دیگر خبرها

  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • مربی تیم ملی به کادرفنی تراکتور اضافه شد
  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز