Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه چندرسانه‌ای طلوع ققنوس‌ها با ساخت موشن‌گرافی از محتوای دو کتاب «عباس دست‌طلا» و «دلتنگ نباش» آغاز به کار خواهد شد. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست خبری آغاز تولید مجموعه کمیک موشن «طلوع ققنوس‌ها» با محوریت زندگی عباس باقری، راوی کتاب «عباس دست طلا» و زندگی شهید مدافع حرم، روح الله قربانی، با حضور اصحاب رسانه و عوامل ساخت این مجموعه در پاتوق خبر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه چندرسانه‌ای طلوع ققنوس‌ها با محتوای ارزشی، به همت مؤسسه مبین مدیا وابسته به مجمع تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی انقلاب اسلامی تولید خواهد شد که این طرح با ساخت موشن گرافی از محتوای دو کتاب "عباس دست‌طلا" و "دلتنگ نباش"‌ که مقام معظم رهبری به آن تقریظ فرمودند، آغاز خواهد شد.

کمیک موشن «عباس دست طلا» به تهیه‌کنندگی فرزین سلطانی که خود از رزمندگان دفاع مقدس و مدیرعامل شرکت فجر جهاد است، تولید می‌شود. کمیک موشن شهید مدافع حرم روح الله قربانی نیز به تهیه‌کنندگی عابدین، رئیس انجمن چاپ کشور تولید خواهد شد. رضا امیدوار تجریشی، نماینده مجمع تولیدکنندگان و فعالان انقلاب اسلامی در این نشست خبری گفت: هدف از تولید این مجموعه، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی است و حمایت مالی از آن را شرکت حمل و نقل فجر جهاد وابسته به صندوق بازنشستگی کشور بر عهده دارد. این مجموعه در هفت قسمت از شبکه های دو، سه و افق سیما پخش خواهد شد.

دبیر جوانان مجمع تولیدکنندگان و فعالان انقلاب اسلامی تصریح کرد: در گام اول با خاطراتی مواجه هستیم که کتاب‌هایشان نوشته شده اما در ادامه راه ممکن است به سوژه‌هایی بپردازیم که هنوز کتابشان نوشته نشده و کمیک موشن‌های تولیدی باعث می‌شود نویسندگان دفاع مقدس به سراغ این سوژه‌ها بروند.

در ادامه برنامه، عباس باقری به نقل خاطراتی از اولین روز جنگ و اعزامش به مناطق جنگی غرب کشور پرداخت. سلطانی، مدیرعامل شرکت حمل و نقل فجر جهاد که سابقه حضور در جبهه‌ها را داشت نیز در این نشست سخنرانی کرد. وی با اشاره به موقعیت شرکت حمل و نقل فجر جهاد و نقش این شرکت در جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی گفت: ما در جنگی تمام عیاریم و در سال گذشته شاهد سرمایه‌گذاری دشمن بر روی اعتصابات رانندگان حمل و نقل عمومی بودیم که شکر خدا این توطئه هم خنثی شد. ما به دنبال فرهنگ‌سازی هستیم و برای همین، نمونه‌های خوبی مثل عباس باقری را باید به جامعه و خصوصاً افرادی که در این صنف هستند، معرفی کنیم. مدت زمان تولید این اثر سه ماه است و امیدواریم وظیفه خود را در پیوند اقتصاد و فرهنگ، به خوبی انجام دهیم.

امیرحسین دولت‌آبادی، کارگردان این مجموعه نیز در این نشست خبری گفت: بازسازی صحنه‌های جنگ، هزینه زیادی می‌برد؛ به همین دلیل مجبور بودیم داستان‌هایمان را در قالب کمیک موشن ارائه کنیم. مجموعه طلوع ققنوس‌ها شامل چند فصل است که ما در حال حاضر ساخت دو فصل از آن را آغاز کرده‌ و برای این کار از نیروهای حرفه‌ای و از بهترین الگوها بهره برده‌ایم. تلاش داریم این محصولات را به نحوی عرضه کنیم که علاوه بر پخش در رسانه ملی در شبکه‌های اجتماعی نیز قابلیت انتشار و تاثیرگذاری قابل توجه داشته باشد.

مروری بر زندگی شهید مدرس در موشن گرافیک «عالِم سیاست»+فیلم

بابک عابدین، رئیس انجمن صنف چاپ و بسته‌بندی کشور و تهیه‌کننده موشن گرافیک زندگی "شهید روح‌الله قربانی" هم در این نشست ضمن بیان سخنانی درباره شخصیت عباس باقری گفت: روحیه جهادی و اشاره مقام معظم رهبری به عبارت «ما می‌توانیم» در خاطرات عباس باقری به خوبی دیده می‌شود. مهمترین اصل در هر جامعه‌ای فرهنگ است و اگر فرهنگ را توسعه بدهیم، مسائل مختلفمان حل می‌شود.

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهدای مدافع حرم شهدای دفاع مقدس مدافعان حرم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم شهدای دفاع مقدس مدافعان حرم شهدای مدافع حرم شهدای دفاع مقدس مدافعان حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، «نقاشی قشنگ»  به نویسندگی لعیا اعتمادی نویسنده حوزه کودک و نوجوان  یکی از جلد‌های مجموعه ۱۲ جلدی «یک قصه، یک حدیث» است. هر داستان این مجموعه بر اساس یکی از احادیث امام رضا (ع) است.   نویسنده کتاب لعیا اعتمادی داستان را براساس سخنان ارزشمند امام رضا (ع) مبنی بر اینکه تدبیر قبل از عمل، تو را از پشیمانی باز می‌دارد. نوشته  است.   ماجرای این قصه در مدرسه دخترانه و روابط بین دو همکلاسی روایت می‌شود که یکی از آنها علاقه‌مند است تا با هم دوست باشند و برای همین کاری انجام می‌دهد که از قضا این عمل باعث ناراحتی همکلاسی می‌شود.    کتاب «نقاشی قشنگ» در ۲۴صفحه، مصور، گلاسه و قطع وزیری همراه با تصویرگری حدیث جزایری منتشر شده و با قیمت ۴۰ هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.   هم چنین افراد می‌توانند با مراجعه به سایت www.behnashr.com این اثر و سایر آثار انتشارات به‌نشر را مشاهده و خریداری کنند.

دیگر خبرها

  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • سفری تصویری به «سرزمین مقدس»
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • مجموعه شعر «گورکن» منتشر شد
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان