Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-رئیس مرکز اورژانس تهران از مصدومیت 3 دانش‌آموز در پی ریزش سقف یک دبستان در غرب تهران خبر داد.

پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران درباره جزئیات حادثه ریزش سقف یک دبستان در غرب تهران گفت: متاسفانه در این حادثه که در ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه صبح امروز رخ داد، سه دانش آموز مصدوم شدند که خوشبختانه اقدامات درمانی مناسب برای دوتن از آنها در محل انجام شد و یکی دیگر از دانش آموزان برای ادامه درمان به بیمارستان انتقال داده شد که البته حال وی مساعد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و آغاز بارش نزولات آسمانی باید نکات ایمنی، خصوصا بناهای فرسوده باید مورد توجه قرار گیرد.

فارس

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر دهگانه جذاب ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس تصاویر دیدنی‌ از چهار گوشه جهان تصاویر: اثر هنری با کفش پاشنه بلند در اعتراض به زن کشی عکاسی از آرواره کوسه‌ها از فاصله نزدیک فرود در خطرناک‌ترین فرودگاه جهان تصاویر: دختران مکانیک در شهرزیبا تصاویر: پاییز هزار رنگ، زیبا‌ترین فصل خدا تصاویر: آتش سوزی در کالیفرنیا‎ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار مقایسه قیمت برنج درکشورهای گوناگون نسبت به سطح درآمد قیمت خودروهای ایران خودرو امروز ۹۸/۰۹/۱۳ اقتصاد جهان سال آینده به کدام سمت می‌رود؟ بلیت نیم‌بها در سینماهای کشور به مناسبت روز دانشجو چین و آمریکا در رقابت برای میادین نفتی عراق اکران فیلمی با بازی الناز شاکردوست و خواننده پاپ دنیزلی: متوجه انتظارات هواداران هستیم واریز مستمری دانشجویان نخبه دارای معلولیت از ۱۶ آذر ماه ۳ میلیارد دلار محصول کشاورزی در ۷ ماه صادر شد رمز یک بار مصرف پویا را از وب سایت بانک کشاورزی دریافت کنید مهمترین پرونده‌ واگذاری‌های در دست بررسی دیوان محاسبات کدامند؟ عملکرد خوب بانک کشاورزی در میزان شفافیت و مدیریت مالی در ارزیابی های وزارت امور اقتصادی و دارایی هشدار ترامپ درباره طولانی شدن جنگ تجاری ارتباط مستقیم تلفنی با مدیرعامل شرکت راهبرد هوشمند شهر تمدید مهلت بازگشت ارز صادراتی سقف خرید ارز برداشته می‌شود پایان پرستاره‌ترین کلاس مربیگری ایران ذخیره ارزی در ۸ سال گردش مالی ۲ میلیارد دلاری در حوزه موبایل هیات دولت لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور را تصویب کرد پرطرفدارترین ها زخم معده را با این فرمول‌های خانگی نابود کنید پربیینده ترین ها پربحث ترین ها زنگنه از کاهش روزانه ۲۰ میلیون لیتر بنزین پس از سهمیه‌بندی خبر داد کتاب بخوانید تا عمرتان بیشتر شود برنج، روغن، گوشت و شکر دولتی در راه بازار آیا خانوارهای ایرانی از پس هزینه ها بر می‌آیند؟ نرخ ارزهای بین بانک در ۷ آذر گرانی بنزین عامل افزایش قیمت طلا و سکه نیست نامه سرگشاده محمد مایلی کهن برای رئیس جمهور آشنایی با انواع پارتیشن ۷۰ درصد برنامه کشت گندم محقق شد قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۹/۰۶ قیمت روز خودرو در ۶ آذر اوج هیجان در لیگ قهرمانان؛ بزرگان در آستانه صعود و حذف «استراماچونی» سوال «استقلالیِ» نشریه ایتالیایی را دور زد در لبنیات افزایش قیمت نداشته‌ایم اینفوگرافیک| معیارهای حذف سبد حمایتی چیست؟ ادعای یورو اسپورت: الهلال، باعث سقوط لیگ ایران شد مصرف نفت جهان کم رمق باقی می‌ماند شکاف تورم دهک‌های هزینه‌ای کاهش یافت ۱۰۰ لیتر سوخت مازاد بر سهمیه به کارت وانت‌بارها واریز می‌شود احتمال تمدید توافق کاهش تولید اوپک و غیراوپک بالاست صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان

هئیت دانش آموزی انصارالمهدی در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان استان گلستان با هدف گرامیداشت شهدای دانش آموز مراسمی را در نمازخانه این دبیرستان برگزار کردند. در این مراسم به بررسی عملیات وعده صادق در اندیشه مهدویت پرداخته شد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویری از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان خبر داد.

منبع: شهروندخبرنگار - گلستان

بیشتر بخوانید:

برگزاری اولین یادواره ۵ شهید دانش آموز بخش کنارتخته و کمارج + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ریزش طلا، مقاومت سکه
  • یک نفر بر اثر ریزش ساختمان در کلوان جان باخت
  • ۵۴ هزار دانش آموز گلستانی سفیر سلامت هستند
  • اعزام ۹۰ دانش آموز جوانرودی به مناطق عملیاتی