Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار  محمد قنبری فرمانده انتظامی استان با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه شهرستان "ایرانشهر" دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر" پس از چندین شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی حوالی ساعت یک بامداد روز گذشته اعضای این باند مسلحانه را که با ۳ دستگاه وانت پیکاپ، پژو ۴۰۵ و سمند در حال جابجایی محوله مواد مخدر در محور "دشت سمسور-بزمان" بودند، شناسایی و تحت نظر گرفتند.

او تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی به سمت عوامل انتظامی تیراندازی و با سرعت سرسام آوری متواری شدند که پس از طی مسافتی جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر، خودروها را با قانون بکارگیری سلاح در یکی از جاده‌های کوهستانی همان محدوده متوقف کردند.

سردار قنبری بیان داشت: با متوقف شدن خودروها درگیری مسلحانه آغاز و پس از ۳ ساعت سوداگران مرگ در مواجهه با آتش پر حجم تکاوران پلیس و تنگ شدن عرصه بر خود با رها کردن محموله مواد مخدر به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان تصریح کرد: در این عملیات مقتدرانه در پاکسازی از منطقه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از خودروها در مجموع ۳ تن و ۴۲۵ کیلو و ۴۴۷ گرم مواد مخدر شامل؛ ۲ تن و ۴۲۵ کیلو و ۴۴۷ کیلو گرم تریاک، یک تن سوخته تریاک، ۱۱۵ کیلو و ۶۰۰ گرم شیشه، یک قبضه گرینف، ۳ جعبه نوار حاوی ۴۴۵ تیر جنگی، یک قبضه "سمینف" به همراه ۱۰ فشنگ جنگی، یک قبضه کلاش، ۹۰ فشنگ جنگی کلاش و یک قبضه کلت کمری کشف شد.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌ها قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را با سوداگران مرگ تنگ کرده است.

کد خبر 467859 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا، در یک ماه گذشته دست به کار بزرگی زده و ضمن کشف بیش از ۳ هزار تن مواد مخدر (در انواع مختلف صنعتی و سنتی) بیش از ۳ هزار قاچاقچی و خرده فروش را نیز دستگیر کرده است.  

صبح امروز نمایشگاهی از این کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در آگاهی شاپور برای اهالی رسانه برگزار شد، نمایشگاهی که در آن انواع مواد مخدر، خودرو‌های توقیفی قاچاقچیان، ادوات مصرف مواد و همینطور سلاح گرم کشف شده از قاچاقچیان در معرض دوربین رسانه‌ها قرار داشت.  

گزارش تصویری آنا (عکس) از این نمایشگاه را اینجا ببینید. گزارش ویدئویی آنا را نیز در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر