Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپهر حیدری و باقری ها به کادر فنی تیم های امید و نونهالان اضافه شدند.

طرفداری- با تصمیم آکادمی فوتبال باشگاه ، سپهر حیدری و نبی الله باقری ها برای تکمیل کادر فنی تیم های پایه به عنوان مربی و دستیار به تیم های امید و نونهالان انتخاب شدند. 

به گزارش سایت رسمی پرسپولیس؛ این انتخاب ها با توجه به این مساله صورت گرفت که منصور هاشمی و مسعود زارعی که به عنوان مربی در این تیم ها فعالیت داشتند، از چندی پیش مسوولیت سرمربیگری امید و نونهالان را بر عهده گرفته اند و حال سپهر حیدری و باقری ها به عنوان دستیار و مربی با تصمیم  پنجعلی و سرمربیان این دو تیم و باشگاه موافقت مدیرعامل باشگاه فعالیت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد حیدری به عنوان مربی امیدها  و باقری ها به عنوان مربی نونهالان امضا شد  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرخصی اجباری اوسمار به ملی‌پوشان پرسپولیس

دور جدید تمرینات سرخ‌پوشان پایتخت از روز دوشنبه ششم فروردین ماه بعد از ده روز تعطیلی در شرایطی آغاز شد که برخی از بازیکنان این تیم در این تمرینات غایب بودند.

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان و همچنین مهدی ترابی ۳ تن از بازیکنان این تیم در اردو تیم ملی ایران برای تقابل با ترکمنستان در مرحله انتخابی جام جهانی حضور داشتند و بعد از برگزاری دیدارهای رفت و برگشت به ایران بازگشتند.

ترابی که به دلیل ابتلا سرماخوردگی تیم ملی ایران را در سفر به ترکمنستان همراهی نکرده بود بعد از بهبود به تمرینات اضافه شد.

این در شرایطی است با نظر اوسمار ویرا، بیرانوند و کنعانی‌زادگان با توجه اینکه بعد از تعطیلی لیگ بلافاصله به اردو تیم ملی ملحق شدند چند روزی به این دو بازیکن ملی‌پوش مرخصی داده و این دو ملی‌پوش پرسپولیس ظرف ۴۸ ساعت آینده به دور جدید تمرینات اضافه خواهند شد.

گفتنی است پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • عملکرد مربیان خارجی فوتبال ایران
  • مرخصی اجباری اوسمار به ملی‌پوشان پرسپولیس
  • (عکس) تهران‌گردی مربی برزیلی پرسپولیس و همسرش
  • عکس| تهران‌گردی مربی برزیلی پرسپولیس و همسرش
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • په‌په علیه جای خالی اوسمار در پرسپوليس
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • جلوگیری از اضافه برداشت ۲.۳ میلیون مترمکعب آب در خاتم و مروست
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است