Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@11:20:20 GMT

۳۲۰۰ خانه سیل زده در لرستان بازسازی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۶۱۵۶

۳۲۰۰ خانه سیل زده در لرستان بازسازی شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، عزیزالله مهدیان امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده این شهرستان اظهار کرد: روند بازسازی قریب به ۱۲ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی تخریب شده در جریان سیل امسال در لرستان در حال انجام است.

وی عنوان کرد: از این تعداد کار بازسازی ۳ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به اتمام رسیده و مابقی در مراحل مختلف ساخت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بنیاد مسکن کشور خاطرنشان کرد: اسکلت بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ واحد انجام شده و سقف و دیوارهای بالغ بر ۷ هزار واحد مسکونی در حال اجرا است.

مهدیان بیان کرد: بر اساس وعده‌های داده شده، کار بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده در جریان سیل امسال در لرستان تا پایان سال همزمان با دیگر نقاط کشور به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به لرستان دارای بیشترین تعداد واحدهای مسکونی خسارت‌دیده از سیل است، تاکید کرد: از سویی این استان در حوزه بازسازی نیز پیشرو و جلوتر از دیگر استان‌های سیل‌زده است.

معاون بنیاد مسکن کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در زمینه ایمن‌سازی مناطق شهری و روستایی در پلدختر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کار دیواره‌سازی رودخانه شهر پلدختر و ۲ روستای چم‌مهر و بازدید را عهده‌دار شده است.

مهدیان افزود: بر این اساس کار دیواره‌سازی رودخانه شهر پلدختر تا پایان امسال به طور کامل به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در خصوص آزادسازی مسیر اظهار کرد:  با حل و فصل بخش عمده‌ای از مشکلات یاد شده کارت در حال انجام بوده و از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی برخوردار است.

معاون بنیاد مسکن کشور ادامه داد: روند احداث یک پل در پلدختر نیز در حال انجام بوده و در اولین فرصت با نصب عرشه‌های آن، دسترسی از این طریق برقرار می‌شود.

کد خبر 467874 برچسب‌ها استان لرستان مسکن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان لرستان مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی سه خانه مسکونی در روستای مورچگان

ایرج کیانی رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجن با اشاره به بارش‌های سیل‌آسا در این شهرستان گفت: به‌علت شدت بارش‌ها سه خانه مسکونی در روستای مورچگان دچار آب‌رفتگی شد.

وی تاکید کرد: پس از اطلاع آبگرفتگی خانه‌های مسکونی روستای مورچگان دو گروه امدادی از جمعیت هلال‌احمر بروجن به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید

حضور میدانی معاونان استاندار در تمامی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری

کیانی افزود: در این حادثه یک نفر از اهالی روستای مورچگان مصدوم و پس از انجام اقدامات پیش‌بیمارستانی از سوی نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر شهرستان بروجن به بیمارستان بروجن انتقال داده شد.

وی اضافه کرد: خانوار‌هایی که خانه‌های آنها دچار آب‌گرفتگی شده بود با کمک نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر به مکان امن هدایت و آب موجود در آن ها تخلیه شد.

کیانی ادامه داد: در این امدادرسانی دو دستگاه خودرو و هفت نفر از نیرو‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر عملیات کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان را انجام دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • تعهد استان مرکزی برای ساخت واحد مسکونی محقق می شود
  • نتایج یک تحقیق: واحدهای مسکونی در بریتانیا نسبت به کشورهای پیشرفته کیفیت و کمیت پایین‌تری دارند
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان 
  • آبگرفتگی بیش از ۵۰۰ خانه مسکونی در استان در سیل دیروز
  • قم در رتبه دوم تامین مسکن کشور قرار گرفت
  • آبگرفتگی سه خانه مسکونی در روستای مورچگان
  • پیشبینی دبیر اتحادیه مشاوران املاک تهران از انفجار قیمت مسکن در آینده؟