Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@11:02:05 GMT

علی کریمی کشور را ترک کرد و به کانادا رفت

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۶۱۹۲

علی کریمی کشور را ترک کرد و به کانادا رفت

به گزارش صدای ایران، شماره ۸ پیشین پرسپولیس و تیم ملی صبح امروز ایران را ترک کرد تا عازم کانادا شود.
کریمی پیش از سفر توسط کارکنان بخش سی آی پی و مسافران حاضر در فرودگاه امام (ره) مورد استقبال ویژه‌ قرار گرفت.
هرچند دقیقاً مشخص نیست سفر علی کریمی به کانادا چه مدت به طول خواهد انجامید اما اخیرا از علی کریمی مبنی بر اینکه سفر او به کانادا جهت مهاجرت دائمی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران کریمی فرودگاه فرودگاه امام خمینی پرسپولیس ایران کانادا علی کریمی مهاجرت دائمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکتراشی عرصه جنگلی نور مورد توافق هیچ سازمانی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کریمی عصر سه شنبه در جلسه بررسی موارد مرتبط با قطع ۳ هزار اصله نهال در منطقه الیمالات نور، دستور داد تا ضمن اعاده عرصه مورد نظر به وضعیت سابق، اقدامات لازم نسبت به جبران خسارات وارده نیز از سوی فرد متخلف صورت گیرد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده قضائی برای متخلفین اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی، بیان کرد: به جرایم و تخلفات صورت گرفته و همچنین ترک فعل مدیران و مسائل مرتبط با تخریب عرصه زیست محیطی به صورت مجزا و به شکل دقیق رسیدگی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران، ادامه داد: در جلسه ستادی امروز مقرر شد با توجه به مفاد ماده ۷ آئین نامه هیئت وزیران مصوب سال ۱۳۹۴، شرکت برق منطقه‌ای استان با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان، متخلف را مکلف به اعاده عرصه مورد نظر به وضعیت سابق کرده و اقدامات لازم نسبت به جبران خسارات وارده نیز صورت گیرد.

کریمی افزود: اداره کل میراث فرهنگی نیز با همکاری تعزیرات حکومتی باید نسبت به بررسی و اقدام قانونی در خصوص وجوه دریافتی غیرقانونی از مردم در محل ورودی جنگل الیمالات اتخاذ تصمیم کنند.

دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال استان مازندران تصریح کرد: ادارات تعزیرات حکومتی، اصناف و میراث فرهنگی باید دقت بیشتری بر نرخ‌های دریافتی از گردشگران داشته و بر این موضوع نظارت دقیق داشته باشند تا رضایت مردم حاصل شود.

دادستان مرکز استان مازندران همچنین اظهار کرد: شرکت برق منطقه‌ای استان هم در این جلسه اعلام داشت که شیوه پاکسازی انجام گرفته در حریم برق، بدون اخذ مجوز، غیرقانونی و نامطلوب بوده است.

کریمی با بیان اینکه در صورت مجلس تنظیمی توسط اداره منابع طبیعی شهرستان نیز به تخلف و وقوع جرم مبنی بر قطع ۳ هزار اصله نهال اشاره شده است، تاکید کرد: این شیوه پاک تراشی مورد توافق هیچ سازمانی نبود و رسیدگی لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت. قطعاً متخلف باید اعاده به وضع سابق داشته باشد و خسارات وارده نیز جبران کند.

واخر سال گذشته، حدود یک و نیم هکتار از عرصه‌های جنگلی منطقه الیمالات شهرستان نور به بهانه ایجاد پارکینگ برای طرح گردشگری تخریب و طی آن حدود ۳ هزار اصله نهال جنگلی قطع شد که در این خصوص با تشکیل پرونده قضائی، ضمن پلمب پارکینگ و باجه غیرقانونی دریافت وجه، دستور برخورد با متخلفین و متهمین از سوی دادستان مرکز مازندران صادر شد.

کد خبر 6063051

دیگر خبرها

  • (تصویر) فریبا نادری، نرگس محمدی و مامک جمشیدی در کانادا
  • شعرخوانی محمود کریمی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • راهیابی آثار ۵ سینماگر ایرانی به جشنواره هات داکس
  • عاملان تحرکات جشن نوروز شناسایی می‌شوند
  • عکس | علی کریمی به مونیخ آلمان رفت
  • بهترین مکان ها برای زندگی در کانادا
  • پاکتراشی عرصه جنگلی نور مورد توافق هیچ سازمانی نیست
  • آخرین جزئیات از سیل کالپوش+ فیلم
  • صعود تولید ناخالص داخلی منابع طبیعی کانادا
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی