Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@10:40:11 GMT

سد تازه‌کند گرمی مغان آماده افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۶۴۹۸

سد تازه‌کند گرمی مغان آماده افتتاح شد

عباس جنگی مرنی روز چهارشنبه در نشست با فرماندار گرمی افزود: حجم تنظیمی این سد بیش از هشت میلیون مترمکعب بوده و با افتتاح این سد مشکلات تامین آب کشاورزی و شرب منطقه مرتفع می‌شود.

وی استفاده از پتانسیل آب‌های سطحی در شهرستان گرمی را ضروری دانست و اظهارداشت: شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برای استفاده مطلوب از پتانسیل آب‌های موجود در شهرستان گرمی برنامه‌ریزی مناسبی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به وضعیت کمبود منابع آب در برخی نقاط شهرستان گرمی تشریح کرد: با برنامه‌ریزی بعمل آمده و همراهی و همکاری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان این مشکلات حل خواهد شد.

فرماندار گرمی نیز در این نشست با اشاره به پروژه‌های مهم در دست اجرای دولت در بخش آب این شهرستان گفت: با بهره‌برداری از سد تازه‌کند و برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از سد عمارت می‌توان بسیاری از مشکلات موجود را حل کرد.

علی بهشتی با بیان اینکه ساماندهی رودخانه‌ها از جمله بالهارود باید از برنامه‌های جدی تمامی دستگاه‌های اجرایی باشد، گفت: تخصیص اعتبارات مناسب از طرف وزارت نیرو برای این امر می‌تواند راه‌گشا باشد.

گرمی مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان گرمی سدسازی منابع آبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان گرمی سدسازی منابع آبی شهرستان گرمی سدسازی منابع آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است

 سعیدی با بیان اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر جدید سهند در حال اجرا است گفت: این واحد‌ها دارای پیشرفت فیزیکی متفاوتی هستند و به محض تکمیل شدن تحویل متقاضیان واجد شرایط می‌شود.

وی با اشاره به سطح بالای فنی و کیفی واحد‌های ساخته شده در طرح نهضت ملی مسکن در این شهر در سطح کشور اظهار کرد: در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی بیش از پنج هزار واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن نیز در این شهر آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: در این سفر نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌رو‌های این شهر و آسفالت آزادراه به بهره برداری می‌رسد.

سعیدی ادامه داد: عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و چهار مدرسه ۱۲ کلاسه نیز در این شهر آغاز و قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز تحویل متقاضیان واجد شرایط می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • ذخیره سازی بیش از ۵۲ میلیون مترمکعب آب در پشت سد‌های گرمی
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • خرید بتن آماده در تهران | با مقاوم‌ترین بتن پروژه‌های خود را اجرا کنید
  • بررسی اولویت‌های امسال هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر