Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@12:44:00 GMT

خریدار سنگ معدن قاچاق در اسفراین روانه زندان شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۶۶۲۰

خریدار سنگ معدن قاچاق در اسفراین روانه زندان شد

سردار علیرضا مظاهری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه شنبه شب در اقدامات فنی و پلیسی، ۱۳ تن و ۳۸۵ کیلوگرم ماده معدنی سرب و روی قاچاق، برداشت شده از معدن آلبلاغ در اسفراین از یک انبار کشف شد.

وی افزود: این فرد اقدام به خرید سنگ سرب و روی قاچاق منطقه حفاظت شده آلبلاغ و انتقال آن به یک انبار اجاره شده در یکی از روستاهای اطراف شهرستان کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مظاهری  خاطرنشان کرد: عامل خرید مواد معدنی قاچاق، دستگیر و روانه زندان شد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان اسفراین در دو عملیات جداگانه دیگر، ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم سنگ معدن از نوع سنگ سرب و روی کشف کردند.

وی تصریح کرد: در این زمینه، ۲ دستگاه خودرو توقیف و رانندگان آن دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ارزش ریالی این مقدار سنگ معدن بیش از یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

استفاده از شیوه های غیراصولی و رعایت نکردن موارد ایمنی در برداشت غیرمجاز سنگ سرب و روی از معدن آلبلاغ اسفراین، از ابتدای امسال منجر به وقوع پنج حادثه ریزش کوه شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان خراسان شمالی زندان فرمانده انتظامی قاچاق معدن زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدار جدید پرسپولیس دست به جیب شد!

آفتاب‌‌نیوز :

در حالی‌که صبح روز گذشته معامله موردنظر برای انتقال ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس و استقلال به خریداران آن‌ها انجام شد، قرار بود که روز سه‌شنبه مبلغ ده درصد از ارزش نقدی این دو باشگاه به حساب دولت واریز شود تا قرارداد واگذاری رسما به امضا برسد.

حالا معاون سازمان خصوصی سازی اعلام کرده که خریدار پرسپولیس این مبلغ را واگذار کرده و قرار است کنسرسیوم پتروشیمی نیز فردا همین رقم را برای باشگاه استقلال واریز کند تا همه چیز نهایی شود.

نکته مهم اینکه پرسپولیس با رقمی در حدود ۳۲۰۰ میلیارد تومان واگذار شده و عدد واریزی هم طبیعتا ۳۲۰ میلیارد تومان به‌صورت نقدی بوده و ۲۹۰۰ میلیارد باقی‌مانده هم در ۱۲ قسط شش ساله واریز خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس از این پس در اختیار کنسرسیوم بانکی متشکل از بانک شهر، ملت، تجارت، رفاه، صادرات و اقتصادنوین خواهد بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • خریدار جدید پرسپولیس دست به جیب شد!
  • کتاب «فقه و حکمرانی قاعده لا ضرر و لاضرار» روانه بازار نشر شد
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود