Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی ستاد اربعین کشور گفت: ۲۰۰ هزار نفر اتباع خارجی اربعین حدود ۱۶۰ میلیارد تومان درآمد ارزی نصیب کشور کردند. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، امیر مرادی عصر امروز در جلسه ستاد اربعین استان گیلان در رشت اظهار داشت: اربعین امسال به گواه ادعای مردم و گزارشات صدا و سیما بی‌نظیر بود و غذا و آب کافی برای زائران وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر اجرایی ستاد اربعین حسینی(ع) کشور با بیان اینکه امسال حدود 3 میلیون و 700 هزار نفر از ایران برای شرکت در مراسم اربعین به‌سمت کربلا رفتند گفت: بالای 200 هزار اتباع خارجی نیز در این مراسم معنوی شرکت کردند و این به معنای آن است که ما امسال 2 برابر جمعیت استان گیلان را به اربعین فرستادیم.

وی با اشاره به عملکرد خوب سپاه برای ساماندهی اتباع خارجی اربعین تصریح کرد: سپاه توانست به‌خوبی از وظایف محوله خود برآید و مسائل مربوط به حمل و نقل و پذیرایی زائران اربعین حسینی(ع) را به‌خوبی انجام دادند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: دشمنان در کم رنگ کردن حماسه اربعین ناموفق بودندتئاتر در پیاده‌روی اربعین، جریان و تصویری متفاوت از تاثیر هنر تئاتر استرئیس سازمان تبلیغات: ساختار ستاد اربعین باید تغییر کند

مرادی از اضافه شدن کمیته فناوری به ستاد اربعین کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: تجمیع اطلاعات مردم و دستگاه‌های اطلاعاتی و تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان به زائران از نظر مکانی و در دسترس بودن توسط کمیته فناوری ستاد اربعین شناسایی و ثبت شد.
مدیر اجرایی ستاد اربعین حسینی(ع) کشور با بیان اینکه جمع‌آوری و ثبت اطلاعات کافی و جامع از ثبت‌نام کنندگان به‌خوبی انجام شد بیان کرد: علاوه بر این موارد اطلاعات ناجا یعنی 14 کمیته خدمت‌رسان به ستاد اربعین اضافه شد.
وی با بیان اینکه جمع‌آوری اطلاعات کافی با وجود افزایش 2 برابری جمعیت زائران موجب رفع آسیب‌های سال گذشته مراسم اربعین شد افزود: 110 میلیون وعده غذایی در اربعین امسال بین زائران توزیع شد که این کار با همکاری دولت و مردم امکان‌پذیر بود.
مرادی مراسم اربعین را علاوه‌بر داشتن مزایای معنوی، مفید برای اقتصاد کشور و مرزهای ایران دانست و گفت: دولت برای برگزاری هر چه بهتر مراسم اربعین در مرزهای کشور سرمایه‌گذاری کرد که این موضوع به ارتقای معیشت مردم و بهبود اقتصاد کشور کمک کرد.
مدیر اجرایی ستاد اربعین حسینی(ع) کشور افزود: 200 هزار نفر اتباع خارجی اربعین حدود 160 میلیارد تومان درآمد ارزی نصیب کشور کردند و مرزهای ایران از جمله مرز آستارا بایستی از فرصت فراهم شده در اربعین علاوه بر ارائه خدمات به زائران به فکر رشد اقتصادی منطقه نیز باشد.

انتهای پیام/613/ز

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محسنی از ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و گفت: این دانشجویان از اتباع کشور‌های پاکستان، هند و لبنان هستند که به منظور ادامه تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت‌نام کرده اند.

وی افزود: هم اکنون با احتساب دانشجویان جدید، ۱۲۵ دانشجوی بین‌الملل در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.


سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: امیدواریم این دانشجویان در طول تحصیل، سفیران خوبی از سوی کشور خود در ایران باشند و در پایان دوره نیز خاطرات خوب و به یاد ماندنی از ایران به همراه خود ببرند.


محسنی گفت: دانشجویان خارجی پس از فراغت از تحصیل و بازگشت به کشورشان معمولا ارتباط خود را با دانشگاهی که در آن تحصیل کرده‌اند حفظ می‌کنند و به عنوان سفیران فرهنگی ایران، تمدن و آداب و رسوم ما را به هموطنان خود معرفی می کنند.


وی افزود: ارتباطات بین‌المللی موجب تبادل دانشجو و استاد و منجر به ارتقای آموزش در دانشگاه‌ها می‌شود.


سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم و اساتید توانمند برای جذب دانشجویان خارجی برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف کشور در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • ایرانی ها چه تعداد خانه در ترکیه خریدند؟/ اتباع این کشور رتبه اول را دارند
  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • اعزام زائران حج تمتع مازندران در قالب ۳۲ کاروان
  • ضوابط اجرایی تأمین مالی جمعی ارزی تصویب شد
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود