Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر علی‌اکبر ولایتی در دومین کنگره بیهوشی قلب که در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، گفت: موضوع بیهوشی در کشور ایران، موضوع جدید و تازه ای نیست؛ بلکه تمام متون موجود در تاریخ تمدن ما برآگاهی دانشمندان ایرانی بر امر بیهوشی گواهی می‌دهد که در امور پزشکی پیشتاز بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متون طبی ایران پیش و پس از اسلام، سرشار از مطالب مرتبط با پزشکی و به‌ویژه بیهوشی است؛ این آمار نشان دهنده آن است که بزرگان پزشکی ایران در طول تاریخ آشنایی زیادی با این حوزه داشته‌اند و اگر ایران در حوزه بی‌هوشی پیشرفت داشته؛ باید بدانیم در گذشته فعالیت های زیادی در این زمینه انجام شده است.

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری گفت: جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف پزشکی به‌ویژه بیهوشی پیشرفت های فراوانی داشته که باید در زمینه برنامه‌ریزی و اهتمام برای توسعه و پیشرفت این موارد با جدیت گام برداشت.

انتهای پیام/

108 / 31 دکتر علی‌اکبر ولایتی کنگره بیهوشی قلب علوم پزشکی ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دکتر علی اکبر ولایتی کنگره بیهوشی قلب علوم پزشکی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیس جمهور به زبان اردو

رئیس جمهور که در سفر پاکستان حضور دارد، در پیامی به زبان اردو تاکید کرد که ایران و پاکستان زمینه‌های قابل توجهی برای گسترش و توسعه روابط دارند.

به گزارش ایسنا، متن پیام سید ابراهیم رئیسی در شبکه اجتماعی ایکس به شرح زیر است:

اینجانب به نمایندگی از رهبر انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران به مردم پاکستان که همواره مدافع اسلام، ارزش‌های اسلامی، مظلومان فلسطین و عدالت هستند، درود می‌فرستم.

با توجه به اشتراکات ایران و پاکستان، زمینه‌های قابل توجهی برای گسترش و توسعه روابط دو کشور وجود دارد.

دیگر خبرها

  • تاکید بر توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • روند تکامل هوش مصنوعی... از اصول اولیه تا نوآوری‌های مختلف
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • گیتی آذرپی درگذشت
  • علوم پزشکی قم۴۰۰میلیاردتومان طلب دارد/کمبودهزار نیرو درحوزه سلامت
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین
  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو
  • در دیدار رئیسی با رئیس‌جمهور پاکستان چه گذشت؟
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی