Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمنان می‌خواهند با ایجاد فشار و تخریب کاری کنند که مسوولان نتوانند جوابگوی مردم باشند و کنار بروند تا راه برای نفوذ آنان باز شود، اما با وجود و مدیریت رهبر معظم انقلاب این کار شدنی نیست.

آیت الله سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان هوانیروز خراسان رضوی در مشهد افزود: در موقعیتی که هیچ چیز نداشتیم و در داخل کشور دچار جنگ داخلی و تحرکات منافقین بودیم و از نظر خارجی نیز در محاصره دشمن قرار داشتیم و چند هزار کیلومتر خاک ما زیر جنگ افزار دشمن بود و رییس جمهوری و نخست وزیر وقت ما را کشتند، نظام با همان قدرت ماند و امام خمینی (ره) با قدرت رهبری خود، نظام را اداره کرد، جایی که رهبری باشد دشمن نمی‌تواند با فتنه خود عرصه را به دست بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کاری که دشمنان در عراق و دیگر کشورها آغاز کردند، نمی‌توانند در ایران انجام دهند آنان می‌خواهند با ایجاد فتنه روزنه‌ای برای ورود رسمی خود و افراد نفوذیشان در نظام باز کنند.

وی گفت: آنچه لازم است ارتش به خصوص نیروی زمینی بداند، آمادگی اجتماعی است که غیر از آمادگی رزمی و نظامی می‌باشد. همچنین باید بصیرت داشته و دشمن شناس بود که اگر دشمن در کشور حرکتی انجام دهد، با دشمن شناسی خود بتوان آن را تشخیص داد، فرماندهان نیز باید نیروها را دشمن شناس تربیت کنند.

امام جمعه مشهد افزود: در فتنه اخیر می‌خواستند مراکز نظامی و انتظامی را بگیرند و همه را مسلح کنند و دست به کشتار عظیم بزنند که حضور ارتش در مراکز سبب شد دشمن موفقیتی به دست نیاورد.

وی ادامه داد: صلابت و هیبت ارتش اثر خود را روی مسائل سیاسی و جنگ روانی دشمن می‌گذارد، با وجود این که کار ارتش، نظامی است اما این صلابت در عرصه‌های مقابله با فتنه دشمن باید اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اهمیت اقدام همافران ارتش در روزهای نخست انقلاب و دیدار آنها با امام خمینی (ره) گفت: این حرکت هوانیروز در آن زمان نقش فوق‌العاده‌ای در پیروزی انقلاب داشت که نشان قهرمانی و انقلابی عزیزان ما در هوانیروز بود.

آیت‌الله علم الهدی افزود: هوانیروز جزو نقاط قوت نیروی زمینی ارتش به شمار می‌رود به خصوص در مسائل امدادی و کمک رسانی به هموطنان در سیل ابتدای امسال این نیروها افتخار آفریدند.

وی با بیان اینکه آمادگی دفاعی امروز ارتش به هیچ وجه قابل مقایسه با تاریخ ارتش در هیچ زمانی نیست ادامه داد: نه تنها ارتش ما در منطقه، ارتش منحصر به فرد از نظر توان و دفاع است، بلکه هیچ ارتشی روی کره زمین مانند ارتش ایران، مردمی نیست و خصوصیت مردمی بودن ارتش متعلق به ارتش ایران است.

وی گفت: با توانمندی که هوانیروز دارد، دشمن از تهاجم نظامی نسبت به ما مأیوس است، وقتی آمریکا قدرت تهاجم به ما ندارد، هیچ قدرت دیگری چنین فکری نمی تواند بکند، امروز کسی جرأت تهاجم نظامی ندارد اما دشمن از دشمنی دست برنداشته و تمام همت آن در فتنه و توطئه است و میدان این توطئه، عرصه سیاست می‌باشد که در این عرصه نیز نمی‌تواند قدمی بردارد.

۱۵ آذر سالروز شهادت شهید کشوری به نام روز هوانیروز نامگذاری شده است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند

به گزارش همشهری آنلاین، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز، دوم اردیبهشت‌ماه در دیدار با جمعی از اعضای شورای تأمین و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان صومعه‌سرا به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه، وحدت میان نیروهای مسلح و قوای سه‌گانه کشور و همچنین حمایت امام امت را سبب رقم خوردن شاهکار عظیم عملیات وعده صادق دانست و اظهار کرد: اوایل انقلاب، شاهد اتفاقات و درگیری‌های داخلی بسیار از سوی منافقان بودیم که به امنیت کشور صدمه زده بود.

وی افزود: منافقانی که دست‌پرورده آمریکا و حتی از داعش بدتر بودند و جنایات بسیاری را علیه این مردم مرتکب شدند و در کوچه‌ پس کوچه‌ها علیه بزرگانی همچون شهید بهشتی شعار می‌دادند و به او توهین می‌کردند اما خداوند روزگارشان را در عملیات‌ مرصاد سیاه کرد و امروز روزگارشان سیاه‌تر از قبل شده است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان گیلان با بیان اینکه هم‌آوایی میان مسئولان و پیشرفت‌های‌ امروز کشور با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست، افزود: در بحران جنگ تحمیلی با دست خالی مقابل دشمن ایستادیم اما خداوند ما را به جایگاهی رساند تا امروز در برابر قدرت‌های نظامی دنیا بایستیم و نه‌تنها در عرصه نظامی بلکه در تمام زوایای مربوط به امور کشور رشد کرده‌ایم و امکانات و خدمات حتی به روستاهایمان رفته است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه بعضی افراد با هر بهانه‌ای فقط درصدد حمله غیرمنصفانه به ارکان نظام هستند و در زمین دشمن بازی‌ می‌کنند، تصریح کرد: کار دشمن هجمه وارد کردن و بزرگ‌نمایی لکه‌های سیاه است.

امام جمعه رشت با اشاره به نیروهای توانمند و سالمی که در سراسر کشور در حال نقش‌آفرینی هستند، گفت: باید قدر داشته‌هایمان را بدانیم، امروز بیش از ۹۰ هزار دانشجو داریم که در حال تحصیل هستند و دانشجوهای علوم پزشکی و نظامی قوی هم داریم که مایه افتخارند.

وی به حضور حماسه‌ساز مردم در راهپیمایی روز قدس و صفوف نماز عید فطر در شهرستان‌ها اشاره و بیان کرد: این مردم بصیر با درک شرایط می‌دانند کجا باید در راه رضای خدا قیام کنند؛ رهبر معظم انقلاب هم با تأکید بر مسئله جهاد تبیین خواستار گفتن موفقیت‌ها و یادآوری ایام‌الله برای مردم شده بودند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان گیلان خطاب به‌ مسئولان گفت: مطالبات مردم، زیاد و به‌حق است که با توجه به امکانات قطعا نمی‌توان پاسخگوی همه مطالبات مردم بود اما باید تمام تلاش خود را به‌کار گیرید و در هرحال با چهره گشاده و نیکو با مردم روبه‌رو شوید.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه همه مشکلات با هماهنگی و هم‌آوایی میان مسئولان در شهرستان‌ها قابل برطرف شدن هستند، گفت: حضور میدانی مسئولان بین مردم باعث خوشحالی و رضایت مردم خواهد شد و باید جدی گرفته شود.

امام جمعه رشت با اشاره به روایتی درباره برطرف کردن غم‌های دیگران افزود: در روایات آمده است هرکس غمی را از چهره‌ای بزداید، خداوند غم‌های دنیا و آخرت او را برطرف خواهد کرد.

کد خبر 846160 منبع: ایسنا برچسب‌ها نماز جمعه دفاع - سپاه پاسداران ائمه جمعه - امام جمعه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد
  • شغل جالب و عجیب عمو کاووس نون خ ۵
  • نتانیاهو: در روز‌های آینده فشار نظامی بر حماس بیشتر می‌شود
  • ادعای نتانیاهو برای فشار نظامی بر حماس
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • نتانیاهو به تشدید فشار نظامی علیه حماس تهدید کرد
  • نوآوری در تسلیحات و شناخت روش‌های دشمن همواره باید در دستورکار نیرو‌های مسلح باشد
  • ارتش باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • ارتش در جمهوری اسلامی باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • سپاه پاسداران قادر است دشمن را در هر نقطه‌ای منکوب کند