Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@18:19:32 GMT

ماموریت غیرممکن انتقال پوگبا با رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۶۹۹۲

ماموریت غیرممکن انتقال پوگبا با رئال مادرید

روزنامه اسپانیایی مارکا روی جلد امروز خود را به پل پوگبا اختصاص داده و مدعی است زیدان همچنان به انتقال پوگبا به رئال اصرار دارد و او را در برنابئو می‌خواهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید تابستان گذشته تلاش زیادی کرد تا پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد را به تیمش منتقل کند اما این انتقال در نهایت انجام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه در فصل جاری به نظر می‌رسید بازی‌های خوب فده والورده باعث شده زیدان دیگر تمایل چندانی به جذب پوگبا نداشته باشد اما مارکا می‌گوید سرمربی فرانسوی همچنان به جذب این هافبک هموطنش اصرار دارد.

زیدان به مدیران رئال می‌گوید که پو‌گبا را به هر قیمتی می‌خواهد و او را تکه گمشده پازل رئال می‌داند. زیدان معتقد است باشگاه انتقال پوگبا به مادرید را به او مدیون است چون این تنها خواسته‌ای است که او از زمان بازگشت به برنابئو در ماه مارس تا کنون از مدیریت باشگاه داشته.

در طول فصل جاری تماسهای زیدان و پو‌گبا همچنان برقرار بوده و زیدان هرگز این را مخفی نمی‌کند که با پوگبا رابطه دوستانه دارد و او سبک بازی و فوتبال ستاره فرانسوی را می‌پسندد.

پوگبا که در ماه اکتبر در شهر دوبی زیدان را ملاقات کرده بود هم به نوبه خود علاقه‌اش به انتقال به مادرید را علنی کرده و به همین علت است که از تابستان گذشته به منچستریونایتد فشار می‌آورد که با انتقالش به پایتخت اسپانیا موافقت کند. مارکا می‌گوید تلاشهای پو‌گبا در راستای تحت فشار گذاشتن مدیران یونایتد برای راضی کردن آنها به انتقالش همچنان ادامه دارد.

همین باعث شده یونایتد به مصدومیت اخیر پوگبا مشکوک باشد و گمان کند او عمدا دست به تمارض زده است. مارکا می‌گوید پوگبا بیش از نیمی از فصل جاری را در دوبی و میامی مشغول معالجه مصدومیت خود بوده ولی مدیریت یونایتد به رفتار او مشکوک است و رابطه سرد دو طرف به همین دلیل این روزها سردتر از همیشه شده است. مدیران یونایتد می‌دانند که پوگبا خواهان عزیمت به مادرید است. قرارداد او در سال ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد و پو‌گبا تا کنون درخواستهای تمدید قرارداد را رد کرده است.

مشکل برای پوگبا و زیدان اما این است که رئال مادرید هنوز برای جذب او قانع نشده. مدیران رئال قبول دارند که پوگبا بازیکن بزرگی است ولی نمی‌دانند او چطور می‌خواهد به تیمی که این روزها فده والورده در آن به این خوبی جا افتاده و بازی می‌کند، اضافه شده و کیفیتش را بهبود بخشد. مدیران رئال نمی‌خواهند با اضافه کردن پوگبا مانع پیشرفت استعدادهای جوانی مثل والورده یا مارتین اوده‌گارد که به زودی به رئال برخواهد گشت شوند.

این عدم تمایل مدیریت رئال به نظر مارکا نشان می‌دهد که عملیات جذب پو‌گبا در حال حاضر و تا اطلاع ثانوی برای زیدان و ستاره فرانسوی یک عملیات غیرممکن خواهد بود. رئال معتقد است قیمت پوگبا دست‌کم ۱۲۰ میلیون یورو خواهد بود و برخی معتقدند قیمت او نباید در حد کسی مثل ادن هازارد باشد. برخی دیگر از مدیران رئال هم نگران دستمزد ۱۶ میلیون یورویی او در هر فصل هستند ولی زیدان اصرار دارد که این مسائل مشکل‌ساز نیست. زیدان اخیرا گفته بود:

” من معتقد نیستم که والورده مثل پوگبا است”.

مینو رایولا مدیر برنامه‌های پو‍گبا در روزهای آتی تلاش خواهد کرد برای مدیران یونایتد توضیح دهد که پوگبا خواهان ترک این باشگاه است و بهتر است شیاطین سرخ با این اقدام مخالفت نکنند. مشکل اما همانطور که گفته شد عدم تمایل دو باشگاه به این انتقال است. ولی نه زیدان و نه پوگبا هنوز از رویای خود دست برنداشته و معتقدند آرزویشان یا در ماه ژانویه یا در تابستان آینده برآورده خواهد شد. مارکا می‌گوید زیدان از پو‌گبا قول گرفته که رئال تنها مقصد بعدی‌اش باشد و برای بازارگرمی با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره نشود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زیدان پل پوگبا رئال مادرید پل پوگبا رئال مادرید زیدان منچستر یونایتد محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی رودیگر و خوشحالی بازیکنان رئال مادرید از لنز دوربین تماشاگران / فیلم

رئال مادرید با برتری مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. در این ویدیو پنالتی آخر بازی را از لنز زاویه دوربین تماشاگران مشاهده می کنید.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • اکیپ خبر داد؛ زیدان منچستریونایتد را به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد
  • تکذیبیه رسانه‌های آلمانی: زیدان در لیست بایرن مونیخ حضور ندارد
  • انیمیشن فان عمر مومنی از پنالتی برناردو سیلوا مقابل رئال مادرید / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 3-2 رئال مادرید مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد (2000/4/19) / فیلم
  • پنالتی رودیگر و خوشحالی بازیکنان رئال مادرید از لنز دوربین تماشاگران / فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • گل کوین دی بروین به رئال مادرید (منچسترسیتی 1-1 رئال مادرید)
  • گل رودریگو به منچسترسیتی (منچسترسیتی 0-1 رئال مادرید)
  • پاکو خمز در مصاحبه با مارکا: دخترانم با گریه از من می‌خواستند ایران را ترک کنیم؛ امنیت بر پول مقدم است!