Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی - تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی بین جهاد دانشگاهی و شرکت گاز ایلام منعقد شد. به گزارش ایکنا از ایلام به منظور توسعه همکاری های آموزشی، انجام پژوهش‌های کاربردی، استفاده بهینه از امکانات، استعدادها و ظرفیت ها، رفع نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی، مشارکت موثراساتید و پژوهشگران دانشگاهی و صنعتی و گسترش همکاری‌های بین صنعت و دانشگاه، این تفاهم نامه همکاری با حضور مهندس غلامرضا حسینی، رییس جهاد دانشگاهی ایلام و مهندس علی شمس‌اللهی مدیرعامل شرکت  گاز ایلام منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدغلامرضا حسینی، رییس جهاددانشگاهی ایلام در نشست مشترک با مدیر عامل شرکت گاز ایلام با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جهاددانشگاهی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد آموزشی و پژوهشی بسیار گسترده در سطح کشور است که با ظرفیت‌های شبکه‌ای خود در زمینه‌های مختلف فناوری و اشتغال نقش مؤثری ایفا کرده است. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی جهاددانشگاهی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت در نشست امضای تفاهم نامه همکاری با مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت، گفت: افزایش بار بیماری‌های مزمن و صعب العلاج و  تبعیت نکردن بیماران از درمان پس از ترخیص، از جمله چالش‌های نظام سلامت در ایران است که علاوه بر پیامد‌هایی نظیر بستری مجدد و مراجعات برنامه ریزی نشده به اورژانس ها، هزینه هنگفتی را به بیمار و نظام سلامت تحمیل می‌ کند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت افزود: معاونت پرستاری در راستای پاسخ به این نیاز، واحد‌های آموزش و پیگیری بیمار را پس از یک دوره طرح آزمایشی، در سال ۱۴۰۱ در بیمارستان‌های سراسر کشور راه اندازی کرد که در حال حاضر، به پیگیری پس از ترخیص بیماران مبتلا به ۱۱ بیماری مزمن و صعب العلاج می‌پردازند.

 عبادی درباره هدف از واگذاری طرح تحقیقاتی به مرکز تحقیقات بیمه سلامت گفت: هدف از انجام این طرح تحقیقاتی، تعیین میزان صرفه جویی ریالی ناشی از تاثیر مداخله واحد‌های آموزش و پیگیری بیمار بر شاخص‌های بستری مجدد، رضایتمندی بیماران و مراجعات غیرضروری به اورژانس بیمارستان است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت امضای این تفاهم‌نامه را گامی مهم برای ارتقای کیفیت خدمات پرستاری و بهینه‌سازی نظام سلامت در ایران دانست و گفت: در این تفاهم‌نامه، همکاری در زمینه‌های مختلفی از جمله طراحی و اجرای طرح‌های تحقیقاتی، تبادل اطلاعات و یافته‌های علمی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های علمی پیش‌بینی شده است.


این تفاهم نامه با هدف ارتقای کیفیت خدمات پرستاری و بهینه‌سازی نظام سلامت به امضای  عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت و محمد عفت پناه سرپرست مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت رسید.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند
  • انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان انرژی اتمی، دانشگاه بیرجند و سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • خیران تأمین سلامت فارس در یک سال اخیر ۱۳۶ تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • بازار کار، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های اشتغال در گیلان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت