Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر کار با بیان اینکه صیانت از نیروی کار مهمترین وظیفه بازرسین کار است و در هر موضوعی که باعث نغز حقوق کارگران شود باید ورود کنند گفت: سامانه جامع روابط کار در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی راه‌اندازی می‌شود. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حاتم شاکرمی عصر امروز در جلسه با بازرسان کار کشور در کرمان با بیان اینکه تا زمانی که ارزیابی‌های قبلی انجام نشده هیچ همایشی نباید برگزار شود اظهار داشت: جایگاه و شان بازرسین در همایش‌ها باید حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بازرسی از نظر تخصصی رکن اصلی ادارات کار و رفاه اجتماعی است گفت: این افراد کار کارشناسی انجام می‌دهند و یک رکن در ادارات هستند.

عدم تامین امنیت شغلی کارگران مشکل اصلی قانون کار استکارگران بسیاری بسته حمایتی دریافت نکرده اندعقب ماندگی 2 میلیون و 350 هزار تومانی درآمد کارگران از هزینه‌ها

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه نمی‌توانیم ساختار بازرسین را اضافه کنیم و دولت اجازه این کار را نمی‌دهد افزود: بازرسین کار نباید به کارهای غیرتخصصی مشغول شوند.

وی با بیان اینکه صیانت از نیروی کار مهمترین وظیفه بازرسین کار در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است گفت: بازرسین در هر موضوعی که باعث نغز حقوق کارگران شود باید ورود پیدا کند.

شاکرمی با اشاره به اینکه بازرسین کار باید امین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشند افزود: تخلف یک بازرس ظلم به مجموعه بازرسین کار در کل کشور است.

وی با بیان اینکه سلامت کار بازرسین و مصونیت آنها نباید به خطر بیافتد و خیلی باید مراقبت کرد گفت: بازرسین کار باید مواظب شفافیت کار خود باشند.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک همه کارها در روابط کار در یک سامانه جامع متمرکز می‌شود افزود: سامانه جامع روابط کار در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه در اجرای قانون قوی به قانون عمل کنید و مدیران کل ادارات کل در استان‌ها موظف هستند که از شما حمایت کنند گفت: هیچ مسئله‌ای نباید باعث منحرف کردن و یا متوقف کردن بازرسی بازرسین شود.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه بازرسان اگر در بازرسی از کارگاه‌ها به موارد حادثه‌خیزی برخورد کردند تعلل نکنند افزود: اگر حادثه‌ای اتفاق بیافتد شما متهم هستید.

انتهای پیام/511/ ت

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط وزارت کار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت کار وزارت کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد استان کرمان جنوبی اگر موجبات رفاه مردم را فراهم آورد، خیلی اقدام ارزشمندی است

منتخب مردم کرمان و راور در مجلس دوازدهم و دبیر اسبق هیات دولت پیرامون تاسیس استان کرمان جنوبی گفت: اگر این کار موجب پیشرفت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جنوب استان کرمان می‌شود، با آن موافقم.

مجید دوستعلی، منتخب مردم کرمان و راور در مجلس دوازدهم و دبیر اسبق هیات دولت در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو پیرامون تاسیس استان کرمان جنوبی با توجه به قول رییس جمهور در مردادماه ١٤٠١ گفت: اگر این کار موجب پیشرفت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جنوب استان کرمان می‌شود و بازتاب‌های منفی سیاسی و امنیتی نداشته باشد، با آن موافقم.

مشاور رییس جمهور اسبق (احمدی نژاد) افزود: بانی این پیشنهاد و کار دولت است و دولت باید استدلال‌های خود را پس از ارائه لایحه تاسیس کرمان جنوبی به مجلس، به نمایندگان ارائه نماید.

او با بیان اینکه تشخیص دولت در این زمینه بسیار حائز اهمیت است با اشاره به سابقه حضور خود در هیات دولت تاکید کرد: یکی از مشکلات دولت‌ها موضوع مهم و پر از تنش، همراه با حساسیت و پیچیدگی‌های خاص؛ موضوع تقسیمات کشوری است و باید همه ابعاد این قضیه دیده و سنجش شود زیرا این یک موضوع تک بعدی نیست.

دوستعلی تصریح کرد: دولت استدلال‌های خود را در قالب لایحه به مجلس ارسال می‌کند و در آنجا با حضور نمایندگان بررسی خواهد شد.

قائم مقام اسبق وزیر کار با اشاره به اینکه نظر مردم مناطق جنوبی استان کرمان نیز در این خصوص بسیار حائز اهمیت است افزود: با توجه به تجارب قبلی تقسیم استان‌هایی نظیر خراسان، انتخاب نام استان جدید در کرمان نیز خیلی مهم و تاثیرگذار است و نیاز به کار کارشناسی و همفکری با نخبگان دارد.

عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه تقسیم استان کرمان باید در مسیر کار کارشناسی دنبال شود گفت: ایجاد استان کرمان جنوبی اگر موجبات رفاه و نفع مردم را فراهم آورد، خیلی اقدام مناسب و ارزشمندی است.

وی که حقوقدان نیز هست تصریح کرد: با تاسیس استان کرمان جنوبی در صورتی که تنش سیاسی، اجتماعی و امنیتی ایجاد نکند، پس از انجام کار کارشناسی جامع ، موافقم.

منتخب مردم کرمان و راور در مجلس دوازدهم تاکید کرد: همه با پیشرفت و توسعه عادلانه استان کرمان موافقند.

دیگر خبرها

  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • ایجاد استان کرمان جنوبی اگر موجبات رفاه مردم را فراهم آورد، خیلی اقدام ارزشمندی است
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • کارگروهی برای پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • وزیر کار: کارگروهی برای پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد
  • فیلم تازه ظریف از زمانیکه معاون وزارت خارجه بود: منو می‌پاییدن!
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ