Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@06:32:29 GMT

رهبر کره شمالی دوباره سوار اسب سفید شد (+عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۷۰۷۶

رهبر کره شمالی دوباره سوار اسب سفید شد (+عکس)

"کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی برای بار دوم طی کمتر از 2 ماه گذشته به کوهستان زادگاه جد پدری خود (کیم ایل سونگ= بنیانگذار حکومت کمونیستی کره شمالی) رفت.

به گزارش عصرایران، در تصاویر جدیدی که خبرگزاری رسمی کره شمالی از اسب‌سواری رهبر کره شمالی و همسرش (ری سول جو) در کوهستان " پکتو" منتشر کرده، رهبر کره شمالی و همسرش و جمعی دیگر از ملازمان سوار بر اسب سفید در حال اسب سواری دیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تبلیغات رسمی – حکومتی در کره شمالی کوهستان "پکتو" در شمال کره شمالی به دلیل اینکه زادگاه بنیانگذار حکومت کمونیستی کره شمالی است، مقدس توصیف می‌شود.

رهبر کره شمالی در هفته آخر مهر ماه سال جاری نیز سوار بر اسب سفید در این کوهستان دیده شده بود.

اسب سفید در خاندان حاکم بر کره شمالی یک نماد است و گفته می‌شود "کیم ایل سونگ" پدر بزرگ رهبر فعلی کره شمالی و بنیانگذار حکومت کمونیستی کره شمالی هم به هنگام رهبری جنبش مبارزه با استعمار ژاپن، سوار بر اسب سفید می‌شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رهبر کره شمالی اسب سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون دوچرخه‌سواری، محمود وفایی مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفت: با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - مالزی مشخص شدند. فراز شکری، حسین زنجانیان، طا‌ها قابلی، فاطمه عباسی و فرانک پرتوآذر ۵ نماینده کشورمان در مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا خواهند بود. البته فرانک پرتوآذر باتوجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی خواهد شد.   مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از ۵ اردیبهشت به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • خوش چهره: در جمع روحانیون برجسته سخنرانی می کردم، سوال شان این بود که مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می شود؟!
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای
  • از این حیوان فقط دو نمونه در جهان باقی مانده