Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند با اشاره به تشدید نظارت‌ها در برخورد با افزایش قیمت کالاها گفت: در روزهای اخیر گشت‌های ویژه‌ای در بازار انجام شده که طبق این رصدها اقلامی مانند گوشت و مرغ افزایش قیمت نداشته است. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، رضا میرزا کریمی امروز در نشست بررسی شرایط اقتصادی پس از افزایش قیمت بنزین که در فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد با اشاره به تشدید نظارت‌ها در برخورد با افزایش قیمت کالاها اظهار داشت: در روزهای اخیر گشت‌های ویژه‌ای در بازار انجام شده که طبق این رصدها اقلامی مانند گوشت و مرغ افزایش قیمت نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش 2 برابری گشت‌های نظارتی بیان کرد: در شهرستان‌هایی مانند دماوند چون برای انتقال کالاها از وانت بارها استفاده می‌‌شود در اقلامی مانند میوه افزایش قیمت داشته‌ایم که تلاش داریم این موضوع نیز به ثبات برسد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند افزود: در بحث آژانس‌ها با وعده‌هایی که داده شده است احتمال افزایش سهمیه بنزین برای این ماشین‌ها وجود دارد بنابراین تلاش بر این است تا افزایش قیمتی نداشته باشند؛ همچنین روز گذشته جلسه‌ای در خصوص وانت‌بارها و آژانس‌ها در استان برگزار شد تا مشکل آن‌ها برطرف شود.

میرزا کریمی سپس ضمن انتقاد نسبت به شیوه دریافت مالیات از برخی اقشار جامعه تصریح کرد: کشور از جرائم و درآمدهای مالیات اداره می‌شود اما متأسفانه فرار مالیاتی بسیار زیاد است و از سوی دیگر کسانی که مالیات می‌پردازند تحت‌فشار قرار دارند.

کانکس دستگاه‌های نظارتی در شرق استان تهران مستقر می‌شوند

در ادامه حسن ‎بیگی رئیس تعزیرات حکومتی شرق استان تهران با بیان اینکه وظیفه ما تنظیم بازار است اظهار داشت: در خصوص گرانی و افزایش قیمت‌ها در بازار پس از افزایش قیمت بنزین شاهد افزایش قیمت برخی کالا‌ها نیز بودیم.

وی ادامه داد: در این راستا تیم‌های ویژه‌ای تشکیل شده است و در سطح شهرستان‌ها مشغول به گشت و فعالیت هستند که خوشبختانه تاکنون با مشکلات خیلی جدی روبه‌رو نبودیم.

رئیس تعزیرات حکومتی شرق استان تهران همچنین در پایان با اشاره به استقرار کانکس دستگاه‌های نظارتی بیان کرد: استقرار این کانکس‌ها در سطح کشور ابلاغ شده است که در شرق استان تهران نیز در شهرهای پردیس و فیروزکوه فعالیت‌های اولیه انجام شده اما در شهرستان دماوند هنوز هیچ فعالیتی صورت نگرفته است، این کانکس‌ها باید در مناطق پرتردد و در معرض دید مردم مستقر شده و نماینده دستگاه‌های نظارتی و حکومتی در آن‌ها حضور داشته باشند.

انتهای پیام/220/ز

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در مراسم آغاز این مانور که با حضور نمایندگان وزارت کشور، اتاق اصناف، پلیس امنیت اقتصادی و مشارکت وبیناری رئیس جهاد کشاورزی استان‌ها و مدیران شهرستانی در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، بیان کرد: نظارت مستمر با تمام توان در بازار ادامه دارد و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت بحث امنیت غذایی و سفره مردم افزود: ما به عنوان افسران امنیت غذایی در حوزه غذایی مردم دخیل هستیم.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به وضعیت تأمین کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان و عید نوروز یادآور شد: خوشبختانه در این ایام در سراسر کشور برای تأمین ارزاق مشکلی وجود نداشت.

وی همچنین گفت: از ابتدای اردیبهشت تشدید نظارت بر انبارها و سردخانه‌ها با توجه به شعار سال و تأکیدات مقام معظم رهبری عملیاتی شد و در حال حاضر بهترین شرایط در حوزه تأمین کالاهای اساسی در کشور وجود دارد.

امرالهی همچنین خواستار ایجاد سامانه پیامکی و یا تلفنی برای اتحادیه‌ها در راستای گزارش تخلفات مردمی شد.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه تغییر گروه کالایی ارزی انجام نشده است، تصریح کرد: ارزش افزوده کالاهای اساسی همان یک درصد است.

کد خبر 6084012

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • قیمت کالاهای اساسی افزایش نیافته است
  • برخورد با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی
  • واکنش وزارت جهاد کشاورزی به احتکار کالاهای اساسی | قیمت هیچ کالایی تغییر نکرده است
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی تخلف است
  • نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد
  • بازوهای نظارتی کشور وارد عمل شدند