Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی وزیرآموزش‌وپرورش، فریبرز حمیدی به عنوان رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارتخانه منصوب شد.

به گزارش ایسنا،  متن حکم محسن حاجی میرزایی، وزیرآموزش‌وپرورش به شرح زیر است:

«جناب آقای فریبرز حمیدی

 نظر به‌مراتب تعهد و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان «رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیداست با اتکال به خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری«مدظله‌العالی» سیاست‌های رئیس‌جمهور محترم و همچنین مدنظر قرار دادن اسناد بالادستی، در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بیش از ۹۰۰ هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش در نوروز ۱۴۰۳

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان ۹۱۸ هزار و ۶۰۲ نفر در کل کشور از مراکز اقامتی آموزش و پرورش استفاده کرده‌اند، گفت: استان فارس با ۱۳۹ هزار و ۸۶ نفر پذیرش، همچنان بیشترین اسکان نوروزی فرهنگیان را از آن خود کرده است.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وزارت آموزش و پرورش، مهدی نیک‌فر با بیان اینکه ۹۹ هزار و ۳۰ خانوار یعنی حدود ۶۳۸ هزار و ۲۲۴ نفر در مراکز اقامتی ۳۲ استان کشور تا امروز _هفتم فروردین_ پذیرش شده‌اند، اظهار کرد: ۶۵ هزار و ۷۳۵ اتاق فعال است و ۱۲ هزار و ۶۸۶ مدرسه تا به امروز در طرح نوروزی، پذیرش فرهنگیان را انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه استان فارس با ۱۳۹ هزار و ۸۶ نفر پذیرش، بیشترین آمار اسکان را به خود اختصاص داده است، افزود: استان‌های اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی و بوشهر به ترتیب بیشترین آمار اسکان را تا به امروز داشته‌اند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه طرح اسکان موقت فرهنگیان از بیست و هشتم اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد، اضافه کرد: ۶۷۰۴ مدرسه، ۶۱ هزار و ۴۵۱ کلاس درس، ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی، ۳۰۰ اردوگاه (۳ هزار سوئیت) و ۵۰ مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان (۲ هزار خوابگاه) با ۲۰ هزار و ۱۵۸ عامل اجرایی برای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

نیک‌فر خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود که ۴۲۰ هزار خانوار یعنی یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مراکز اقامتی موقت آموزش و پرورش کل کشور در نوروز ۱۴۰۳ استفاده کنند.

کد خبر 739350

دیگر خبرها

  • وزارت آموزش و پرورش یک اطلاعیه مهم داد
  • بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهد بود
  • سامانه ۱۳۷ برای خدمت رسانی به معلولین فعال است+فیلم
  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • تغییرات کابینه در سال ۱۴۰۲/ چه کسانی از دولت جدا شدند؟
  • پذیرش ۱۴۸۰ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش
  • ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان یافتند
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • پذیرش بیش از ۹۰۰ هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش در نوروز ۱۴۰۳