Web Analytics Made Easy - Statcounter

به بهانه بازگشت مورینیو به اولدترافورد، عملکرد این سرمربی در فصل گذشته در منچستر با سولسشر سرمربی فعلی این تیم مقایسه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب در ادامه هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد به مصاف تاتنهام می‌رود. حضور ژوزه مورینیو سرمربی فصل گذشته شیاطین سرخ روی نیمکت تاتنهام این بازی را بیش از پیش حساس خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورینیو در فصل گذشته که روی نیمکت منچستر یونایتد حضور داشت عملکرد بهتری از سولسشر در این فصل بر جا گذاشت.

با این وجود آقای خاص اخراج شد و شاید شکست سولسشر در این بازی منجر به برکنار شدن او شود.

مورینیو در فصل گذشته و در پایان هفته چهاردهم 22 امتیاز بدست آورد و سوسشر تاکنون 21 امتیاز بدست آورده است.

 


انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مورینیو عملکرد لیگ برتر اخراج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ملوان که با پیروزی ارزشمند 2 بر یک به پایان رسید، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: فکر می‌کنم بازی از احساسات خیلی زیادی برخوردار بود. ملوان نیمه اول خوبی داشت و جنب و جوش زیاد و شدت بالایی داشت. بازی از جو خوبی برای هواداران برخوردار بود. باید از بازیکنان بابت تحمل فشار در نیمه نخست و تمام کردن کار در نیمه دوم تشکر می‌کنم.

سوال اول از مورایس این بود که با توجه به سرمایه انسانی دو تیم کدامیک در این فصل به هدف خودشان رسیده‌اند. سرمربی سپاهان که به درستی متوجه منظور این سوال نشده بود، در واکنش به آن گفت: من خیلی متوجه سوال شما نشدم.

خبرنگار سپس پرسید که آیا سپاهان در این فصل به هدفش رسیده که مورایس گفت: ما همیشه وقتی می‌بریم خوشحال هستیم.

مورایس سپس در مورد وضعیت چهره‌اش بعد از این پیروزی که نشانی از شادی در آن نبوده، اینطور توضیح داد: من همیشه برای برد این‌طوری هستم. برد و باخت طبیعی است، ولی چیزی که هست من همیشه در کنفرانس‌های بعد بازی به تیم حریف بابت باخت احترام می‌گذارم و صورت شادی نشان نمی‌دهم. باید احترام بگذاریم؛ چه در خانه و چه در خارج خانه.

او سپس در واکنش به سوالی درباره عملکرد سپاهان در نیمه دوم که با بازگشت به مسابقه و پیروزی همراه بود، بیان کرد: یک بطری جادو داشتیم که در بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم. منظورم بازیکنان هستند که در بطری هستند. بعضی اوقات باید آن‌ها را تکان داد تا در زمین عملکرد خوبی داشته باشند و دیدیم که شهریار دو گل به ثمر رساند.

از مورایس درباره جو ورزشگاه سیروس قایقران و به طور کلی عملکرد ملوان پرسیدند و مورایس در واکنش به آن گفت: عاشق این جو هستم، البته سال گذشته نیز این‌جا آمده بودم، جو بازی مانند یک بازی دربی بود.

او سپس به تعریف از آب و هوای شمال پرداخت: عاشق شمال هستم زیرا زیباست و مردمان فوق‌العاده‌ای دارد، بابت جو ورزشگاه‌های شمال خوشحال هستم.

خبرنگاری از مورایس در مورد کارت زرد رامین رضاییان و محرومیت وی در بازی با پرسپولیس پرسید و سرمربی پرتغالی سپاهان در واکنش به آن گفت: فکر می‌کنم می‌تواند بازی کند و باید چک کنیم. از وضعیت بازی بعدی اطلاعی ندارم.

او سپس درباره بازی پرسپولیس هم گفت: همه بازی‌ها حساس هستند و فرق زیادی ندارد. شاید به دلیل تعداد هواداران متفاوت باشد، همه بازی‌ها را یکسان می‌دانم و فکر نمی‌کنم حساسیت خاصی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم