Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه‌های بزرگ لیگ برتر جنگ بزرگی را برای به خدمت گرفتن وینگر تیم ملی انگلیس پیش رو دارند. 

طرفداری- چلسی آماده می‌شود از هر گونه فرصتی در ژانویه یا تابستان آینده برای به خدمت گیری جیدون سانچو استفاده کند.

به گزارش Nizaar Kinsella برای سایت گل، آبی‌ها که هنوز امیدوارند دادگاه حکمیت ورزش محرومیت چلسی از فعالیت در بازار نقل و انتقالات را لغو کند، حاضرند بیش از 84.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون یورویی که سال قبل برای جذب کپا آریزابالاگا به اتلتیک بیلبائو پرداختند را برای سانچو به دورتموند بپردازند. سانچو که به شهر لندن علاقه دارد، در چلسی چند دوست صمیمی مثل تامی آبراهام و کالوم هادسون اودوی دارد که در تیم ملی با آن‌ها هم تیمی است. به نظر خود این بازیکن هم علاقه مند است از دورتموند جدا شود. او با وجود تداوم درخشش خود در بوندسلیگا، با جرایم انضباطی مأیوس کننده‌ای رو به رو شده است.

دورتموند هم به فکر این است تا پس از فروش احتمالی سانچو، او را با آنتونی از سائوپائولو یا اورتون از گرمیو جایگزین کند. دورتموند در سال 2017 عثمان دمبله را به ازای رقم ابتدایی 105 میلیون یورو به بارسلونا واگذار کرد و با توجه به این که سانچو هنوز تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد، انتظار می‌رود رقم درخواستی باشگاه بالاتر از رقم فروش دمبله باشد. گفته می‌شود لیورپول هم به این بازیکن علاقه دارد ولی یورگن کلوپ او را «بیش از حد گران» توصیف کرده است. ضمنا تا زمانی که سادیو مانه و محمد صلاح در آن تیم حضور دارند، نمی‌توان جایی برای سانچو در ترکیب قرمزها متصور شد. 

منچستریونایتد برای جذب سانچو آماده است در همین ژانویه، تا سقف 140 میلیون یورو هزینه کند ولی جایگاه نامناسب این تیم در جدول رده بندی، یک نمره منفی برای آن‌ها محسوب می‌شود. از آن سو قرارداد پدرو و ویلیان با چلسی در تابستان پیش رو به اتمام می‌رسد و این فرصتی خواهد بود تا بازیکن جدیدی در پست وینگر به خدمت گرفته شود. گفتنی است منچسترسیتی (باشگاهی که سانچو از آن راهی دورتموند شد) در حال حاضر علاقه‌ای به همکاری مجدد با این بازیکن ندارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت

دو تیم منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از سری رقابت‌های معقوقه هفته ۲۹ امشب ساعت ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود منچستر پایان یافت. تیم منچستریونایتد چندی پیش با پیروزی برابر کاونتری سیتی در ضربات پنالتی توانست به فینال جام حذفی انگلستان صعود کند. این تیم در فینال با منچسترسیتی رقابت خواهد کرد. 

منبع: ورزش سه

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!