Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:49:24 GMT

اعلام تاریخ بازی‌‌های دوره جدید سوپرجام اسپانیا

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۷۸۸۵

اعلام تاریخ بازی‌‌های دوره جدید سوپرجام اسپانیا

فدراسیون فوتبال اسپانیا برنامه بازی‌های سوپرجام جدید فوتبال این کشور را اعلام کرد. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه‌های بازی‌های سوپرجام فوتبال اسپانیا که از امسال به شیوه‌ای متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، اعلام شد.

برخلاف ادوار قبلی سوپرجام اسپانیا که تنها قهرمان لالیگا با قهرمان جام حذفی یا نایب قهرمان این رقابت‌ها (در صورت یکسان بودن قهرمان هر دو تورنمنت) مصاف داشت، از امسال علاوه بر این دو تیم، نایب قهرمانان هر دو تورنمنت هم حضور خواهند داشت تا تعداد تیم‌های این جام به چهار تا افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه بارسلونا فصل گذشته هم قهرمان لالیگا شد هم نایب قهرمان جام حذفی، رئال مادرید تیم سوم فصل گذشته لالیگا به جمع تیم‌های حاضر در سوپرجام اسپانیا وارد شده است.

طبق قرعه‌ای که پیش از این برگزار شده بود، در اولین بازی مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا والنسیا به مصاف رئال مادرید می‌رود. این بازی هشتم ژانویه سال 2020 (18 دی) از ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار می‌شود.

ظاهر بازیکنان بارسلونا سوژه تمسخر اهالی فضای مجازی شد/ «شکارچیان اشباح» وارد می‌شوند! + عکس

 

دومین بازی هم روز بعد در همین ساعت میان تیم‌های بارسلونا و اتلتیکومادرید برگزار می‌شود.

فینال این دوره از بازی‌های سوپرجام اسپانیا که عربستان سعودی میزبان آن است نیز روز 12 ژانویه (22 دی) از ساعت 21:30 به وقت تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال اسپانیا رئال مادرید بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال اسپانیا رئال مادرید بارسلونا فوتبال اسپانیا رئال مادرید بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است

رئیس باشگاه بارسلونا به طور رسمی اعلام کرد سرمربی اسپانیایی این تیم برای یک فصل دیگر روی نیمکت کاتالان‌ها خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوان لاپورتا در نشست خبری مشترکی که بعدازظهر امروز (پنجشنبه) با سرمربی 44 ساله بارسلونا داشت، گفت: من اعلام می‌کنم که ژاوی یک فصل دیگر به کارش در بارسا ادامه خواهد داد. می‌دانیم که او پیش از این از رفتنش خبر داده بود، اما طی صحبتی که با او داشتیم، قرار شد او این پروژه را ادامه بدهد. ژاوی جاه‌طلب و پرشور است. ما مطمئن هستیم که این بهترین تصمیم است.

وی افزود: ژاوی رأی اعتماد همه اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا و همچنین هواداران را دارد. شاید در این فصل به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم، اما فکر می‌کنم چیزهای مثبت زیادی وجود داشته که جرقه‌ای در قلب هواداران روشن کرده است. مطمئن هستم که فصل آینده قویتر از همیشه خواهیم بود.

تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی

بارسلونا که شانس قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا را از دست داد، در لالیگای اسپانیا هم با توجه به اختلاف 11 امتیازی‌شان با رئال مادرید، می‌شود گفت که فصل جاری را بدون کسب جام به پایان خواهد برد.

ژاوی ماه نوامبر سال 2021 هدایت کاتالان‌ها را برعهده گرفت و در این مدت موفق شده یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا برای آبی‌و‌اناری‌ها کسب کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد