Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@09:00:22 GMT

یک میلیون تومان گردش مالی در هر ثانیه

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۷۹۰۲

یک میلیون تومان گردش مالی در هر ثانیه

در نشستی که با حضور تعدادی از مدیران اقتصادی و سخنگوی دولت برگزار شد، شرایط گروه توسعه ملی در بورس مورد بررسی قرار گرفت و گردش مالی این نماد در هر ثانیه یک میلیون تومان عنوان شد.

به گزارش ایسنا، سیدمهدی سدیدی - مدیرعامل گروه توسعه ملی - در نشستی که با حضور سخنگوی دولت برگزار شده بود، گفت: این گروه یکی از شرکت‌های چند رشته‌ای با سرمایه‌ای بالغ بر ۱۶۲۵ میلیارد تومان است که اخیرا، سه کرسی هیات مدیره بانک اقتصاد نوین را در اختیار گرفت و موفق شد در کنار اداره شرکت‌ها و هلدینگ‌های تحت تملک خود، جان تازه‌ای به رگ‌های بانک اقتصاد نوین ببخشد و گواه آن نیز تراز مثبت این بانک بر اساس گزارش‌های اخیری است که روانه کدال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سهام این گروه «وبانک» با احتساب سود نقدی و نوسانات قیمت سهم، بازده ۱۰۰ درصدی برای سهامداران داشته است. این در حالی است که سهم بزرگی محسوب می‌شود و حرکت دادن این سهم سخت است، اما با این وجود، از رشد بازار جا نماندیم.

به گفته سدیدی، گروه توسعه ملی حدود ۲۵ شرکت بورسی در پرتفوی خود دارد که سهام این شرکت‌ها نیز رشد خوبی داشته است و بازدهی مناسبی را نصیب سهامداران کرده است.

او یادآور شد: در حوزه واگذاری‌ها هم حدود ۲۵ شرکت را برای واگذاری آگهی کردیم و در این مدت ۵۰۰۰ میلیارد ریال نیز واگذاری انجام شده است.

سدیدی اظهار کرد: حجم معاملات این گروه در حال نزدیک شدن به ۱۰۰ هزار میلیارد ریال است و صیانت از سهامداری و ترکیب بهینه سهامداری از مواردی است که به آن توجه داریم. همچنین حدود ۹ میلیون تن تولید داشتیم و فروش شرکت‌های تولیدی از ۱۶ هزار میلیارد تومان عبور کرده است. گردش مالی مجموعه نیز در محدوده ۳۰ هزار میلیارد تومان است و در هر ثانیه یک میلیون تومان گردش مالی نماد این گروه است.

به گفته این مدیر اقتصادی، سهم گروه توسعه ملی از سود این سرمایه‌گذاری‌ها بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان است و برنامه داریم تا از سایر محل‌ها نیز سود داشته باشیم. تمایل به افزایش سرمایه شرکت‌ها جهت توسعه و پیشبرد اهداف توسعه‌ای داریم و ترجیح ما افزایش سرمایه از محل سود است. همچنین در حوزه تولید وضع مناسب است و در مقایسه با سایر رقبا حاشیه سود را حفظ کرده‌ایم و به زیرمجموعه‌ها اعلام کرده‌ایم تا در تصمیم‌گیری‌های پیش رو، شرایط بودجه سال ۹۹ را لحاظ کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازار سرمايه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبی ورودی سد دز ۳۰۰۰ مترمکعب بر ثانیه است

سعید رئوفی‌نسب  اعلام کرد: با آورد قابل توجه بارش‌های اخیر، تراز دریاچه هم اکنون به ۷۲/۳۴۰ رسیده و دبی ورودی هم اکنون ۳۰۰۰ متر مکعب بر ثانیه است.

رئوفی نسب تصریح کرد: حجم تقریبی دریاچه ۲ میلیارد مکعب بود و حدود ۶۵۰ میلیون مترمکعب از حجم دریاچه خالی است.

مدیرعامل سد و نیروگاه دز تاکید کرد: کنترل وضعیت دریاچه و تولید با توجه به دستورالعمل های سازمانی و به نحو مطلوب در حال انجام است.

اقدامات شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان جهت مقابله با سیلاب

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در سیلاب اخیر گفت: پایش مسیل‌ها و مجراهای موثر بر کمیت و کیفیت جریان رودخانه‌های دز و کرخه، رصد مداوم مسیل گلال حیدری(حوزه میانی دز) از طریق بازدید میدانی و مستندکردن تصویری از جمله اقدامات انجام شده در بارندگی‌های اخیر است.

محسن سعادت‌فر اظهارکرد: تنظیم دریچه‌ها و مقسم‌های شبکه‌های تحت پوشش برای عبور ایمن مازاد جریان آب، هماهنگی بامعاونت آبرسانی جهت تامین پایدار آب شرب ایستگاه غدیر، برگزاری نشست مدیریت بحران شرکت، برقراری کشیک، هماهنگی با مسوولان محلی از مهمترین اقدامات این شرکت در کنترل سیلاب و بارندگی‌های اخیر بوده و این اقدامات همچنان ادامه دارد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ایران بر سکوی بریکس/ دستاورد‌های پولی و مالی برای ایران چیست؟
  • ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟
  • آمریکا باز هم مدعی تحریم تسهیل‌کنندگان مالی گروه‌های مقاومت شد
  • (تصاویر) گردش نوروزی در ائل‌ گلی
  • تقویت زیرساخت‌های مالی صنایع خلاق با «مشارکت مردمی»
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال در سال گذشته
  • تصاویر گردش نوروزی در ائل‌ گلی تبریز
  • توسعه زیرساخت‌های مالی با مشارکت مردم
  • دبی ورودی سد دز ۳۰۰۰ مترمکعب بر ثانیه است
  • دبی ورودی سد دز ۳ هزار مترمکعب بر ثانیه است