Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-16@08:53:23 GMT

تماشای آتش بازی روز ملی امارات

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۷۹۷۰

تماشای آتش بازی روز ملی امارات

ایران اکونومیست - به مناسبت 48 مین سال فرارسیدن روز استقلال امارات مراسم آتش بازی در ابوظبی و با استقبال گسترده مردم و توریست های خارجی برگزار شد. مراسم آتش بازی به مناسبت روز ملی امارات در ابوظبی برگزار شد.
 به مناسبت 48مین سال فرارسیدن روز استقلال امارات مراسم آتش بازی در ابوظبی و با استقبال گسترده مردم و توریست های خارجی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز ملی امارات متحده عربی جشنی است که هرساله در روز 2 دسامبر به مناسبت اتحاد 7 شیخ‌نشین، به نام‌های ابوظبی، دبی، شارجه، فجیره، ام‌القوین، رأس‌الخیمه و شهر عجمان که به تأسیس کشور امارات متحده عربی منجر شد برگزار می‌شود. این روز تعطیل رسمی در کشور امارات است.
در 2 دسامبر 1971 میلادی، 6 شیخ‌نشین ابوظبی، دبی، شارجه، فجیره، ام‌القوین و شهر عجمان که تا آن زمان جزء مستعمره‌های کشور بریتانیا بودند به پیشنهاد زاید بن سلطان آل نهیان (حاکم شیخ‌نشین ابوظبی) و راشد بن سعید آل مکتوم (حاکم شیخ‌نشین دبی) کشور امارات متحده عربی را تأسیس کردند. کمی بعد شیخ‌نشین رأس‌الخیمه نیز به کشور امارات متحده عربی پیوست. با وجود آن که به شیخ‌نشین‌های قطر و بحرین پیشنهاد شده بود تا به امارات بپیوندند، اما آن‌ها تصمیم گرفتند خود یک کشور مستقل باشند.                                 فرارو

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آتش بازی امارات استقلال بریتانیا کارناوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا

یورگن لوکادیا از نظر فنی مهاجم خوبی بود اما حاشیه‌های خاص خود را داشت.

به گزارش مشرق، یورگن لوکادیا این روزها در تیم آموریبیتا که در دسته دوم اسپانیا بازی می‌کند نیمکت نشین شده و در ۶ بازی آخر این تیم فقط ۱۷ دقیقه مقابل لگانس بازی کرده که البته آنجا هم کاری از پیش نبرده است.

بی دلیل نبود که او می‌خواست دوباره به پرسپولیس برگردد و قرارداد ۱۸ ماهه ببندد تا هم خسارت مالی خود را جبران کند و هم بابت فصل بعد دوباره پول خوبی بگیرد.

این مهاجم ۶ گل حساس برای پرسپولیس زده بود؛ اما این روزها دوران بدی را سپری می‌کند و حتی در تیم ته جدولی لیگ ۲ اسپانیا تبدیل به یک نیمکت نشین شده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • ‏22 سال بعد از قهرمانی با فرهاد: جنگ دولتی‌ترین‌های آسیا
  • ادعای عجیب آرتتا: بهترین وقت برای بردن بایرن!
  • عربستان علیه امارات به سازمان ملل شکایت کرد
  • تماشای بازی فردای داماش گیلان رایگان است
  • انتقادهای گسترده از سکوت رام‌الله و کشورهای عربی در برابر تروریسم شهرک‌نشین‌ها در کرانه باختری
  • نماهنگ حماسی «الله اکبر» محمود کریمی به مناسبت حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران+ فیلم
  • تعیین نماینده ویژه سازمان ملل در افغانستان
  • پرتاب به اوج محبوبیت با زبان اشاره! (عکس)‏