Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: امروز همه حوزه‌های انتخابیه استان کرمان ثبت‌نامی داشته‌اند که بیشترین ثبت‌نامی مربوط به حوزه انتخابیه کرمان و راور می‌باشد.

"محمدصادق بصیری" شامگاه ۱۲ آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کرمان اظهار کرد: امروز در حوزه انتخابیه‌های استان کرمان 29 مرد و 4 زن ثبت نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه این آمار ثبت نام شدگان قطعی است، افزود: امروز در حوزه انتخابیه کرمان و راور 8 مرد در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان 4 مرد و یک زن، در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر یک مرد و یک زن، در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد 3 مرد و در حوزه انتخابیه بم، فهرج، نرماشیر و ریگان یک مرد و یک زن برای شرکت در انتخابات مجلس نام نویسی کرده‌اند.

رییس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به اینکه تا کنون هیچ یک از نمایندگان فعلی ثبت نام نکرده‌اند، گفت: برای حوزه انتخابیه شهربابک ۳ مرد و یک زن، حوزه رفسنجان و انار 5 مرد و حوزه انتخابیه کهنوج، فاریاب، رودبار، قلعه گنج و منوجان دو مرد و در حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه دو مرد کاندیدا ثبت نام کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: با احتساب آمار روزهای گذشته و همچنین قطعی شدن ثبت نام افراد، جمع شرکت کنندگان برای انتخابات مجلس در استان تاکنون به 91 نفر رسیده است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

وزیر کشور با اعلام این خبر که انتخابات دور دوم ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: برنامه‌ ما این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد وحیدی وزیر کشور امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 739627

دیگر خبرها

  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • کرمان جزو استان‌های با بیشترین فوتی در تصادفات نوروزی
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • اختصاص اعتبار به طرح‌های میراث فرهنگی در چهارمحال و بختیاری
  • وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 8 حوزه انتخابیه، تمام الکترونیک برگزار خواهد شد
  • دور دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • بارش های اخیر در۱۹استان قابل ملاحظه بود/اسکان عشایر در مناطق امن
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی