Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:00:55 GMT

زور پارس جنوبی و ماشین‌سازی به هم نرسید

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۸۰۲۸

زور پارس جنوبی و ماشین‌سازی به هم نرسید

در این دیدار که به میزبانی استادیوم شهید بهشتی بوشهر برگزار شد تیم‎ها پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در این دیدار علی عبدالله‎زاده و شاهین توکلی به ترتیب برای تیم‎های پارس جنوبی جم و ماشین‎سازی تبریز گلزنی کردند.

قضاوت این دیدار را سید وحید کاظمی به همراه کمک‌های خود حسن ظهیری و براتعلی مولوی برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب پارس جنوبی جم: فرناندو دخسوس، فریبرز گرامی، علی عبدالله‌زاده، بابک حاتمی، مهدی ترکمان، مگنو باتیستا، محمود شفیعی، متین کریم‌زاده، شهرام گودرزی(۷۹- پوریا آریاکیا)، محمد نوری(۷۰- ایمان باصفا)، رضا خالقی‌فر

سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب ماشین‌سازی تبریز:حامد لک، شاهین توکلی، ادورادو دوسانتوس، فرید، بهزادی‌کریمی، عزیز معبودی، قائم اسلامی‌خواه، احمدرضا زنده‌روح، بابک مرادی(۸+۹۰- میلاد نوری)، محمد قادری، سامان نریمان‌جهان(۶۷- اتابک زارع)
علی آل‌کثیر

سرمربی: رسول خطیبی

پارس جنوبی جم با این تساوی با ۱۰ امتیاز در رده سیزدهم و ماشین‎سازی تبریز نیز با ۱۶ امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

در هفته چهاردهم بازی‎ها ماشین‎سازی به مصاف تراکتور سازی می‎رود و پارس جنوبی جم نیز با فولاد خوزستان دیدار می‎کند.

برچسب‌ها خوزستان ماشین سازی تبریز پارس جنوبی جم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان ماشین سازی تبریز پارس جنوبی جم خوزستان ماشین سازی تبریز پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۸۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: دیروز با پیش بینی مناسب و هشدارهای لازم روستاها تخلیه ‌و ساکنان آنها در جایی اسکان داده شدند. بعد از شکستن بند خاکی مشکلی به مردم و خسارت جانی نداشتیم که در کنار این بارش الهی جای شکر دارد.

محمدعلی آخوندی‌ در گفت‌وگو با ایسنا گفت: جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان با تعدادی از مدیران استانی که در شهرستان حضور داشتند تشکیل‌ و نیازهای دستگاه‌ها و وضعیت مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با هماهنگی دستگاه‌های استانی نسبت به تامین و اعزام ماشین آلات عمرانی اقدام شد ‌و امدادرسانی و تخلیه آب منازل و واحدهای تجاری در سطح شهر حاجی‌آباد و روستاها صورت گرفت.

آخوندی گفت: در حال حاضر باران بند آمده و شرایط برای کارهای امدادی فراهم است، اما در جاده، سیلاب وجود دارد و همکاران راهداری در این خصوص پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ‌اظهار کرد: برنامه ریزی انجام گرفت که تمام دستگاه‌ها و ماشین‌آلات برای همکاری حضور پیدا کردند و در محل فرمانداری ستاد زده شد و شرایط به صورتی پیش آمد که بتوانیم که حداکثر استفاده را از امکانات موجود در کنار امکانات اعزامی مرکز استان داشته باشیم.

آخوندی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین به منطقه اعزام شده است، گفت: محورهای مواصلاتی و عشایر بیشتر خسارت دیدند و در زیرکوه بخش قنوات در دام خسارت دیده و بخشی از آبگرفتگی مناطق مسکونی شهری و روستایی را در برداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • افغانستان به جام جهانی نرسید
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است