Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: تاکنون ۶۱ میلیارد تومان برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل در استان هزینه شده است.

علیرضا کاکاوند در حاشیه بازدید از پروژه‌های آبرسانی روستاهای مناطق سیل‌زده پلدختر اظهار کرد: شرکت آبفار لرستان در زمینه اعتبارات جبران خسارت‌های سیل در شرایط بسیار سختی قرار دارد، به عنوان مثال در استان ۲۶۲ میلیارد تومان خسارت در سامانه سجام ثبت شد که ۶۵ میلیارد آن در پلدختر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای تمام استان ۲۱ میلیارد تومان مصوب شد که ۷۰ درصد آن از طریق اوراق دو ساله تخصیص پیدا کرده که نسبت به خسارات، واقعا مبلغ خیلی کمی است.

کاکاوند یادآور شد: در سفری که رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به لرستان داشت موضوعاتی را مطرح کردیم و متعاقبا جلساتی در سازمان برنامه و بودجه برگزار و قرار شد ۱۲۰ میلیارد تومان علاوه بر آن ۲۰ میلیارد تومان به لرستان اختصاص پیدا کند که هنوز مبلغی تخصیص داده نشده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان اضافه کرد: اگر این مبلغ تخصیص پیدا کند بخش زیادی از مشکلات ما حل شده و پروژه‌های زیادی می‌توانیم اجرا کنیم؛ این در حالی است که تاکنون در بحث سیل ۶۱ میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از سیل با دست خالی کار را شروع کردیم، افزود: نگرانی ما بیشتر بحث کیفیت آب بود و در کمتر از دو هفته به‌طور موقت این مشکل را رفع کردیم و در حال حاضر نیز به صورت پایدار کار به پایان رسیده است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه که به ریاست رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و با حضور کلیه اعضاء تشکیل شد، برنامه‌ها و طرح‌های مربوط به شناسایی و وصول منابع مالی و همچنین روش‌های کاهش هزینه‌های غیر ضرور و مدیریت هزینه‌ها ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این جلسه بر ضرورت تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها جهت ارائه خدمات مطلوب و پایدار به مردم  استان و افزایش رضایتمندی آنان تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شد
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شود
  • اعزام ۹ تیم برتر در هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به کشور هلند
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در لرستان
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد