Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@22:40:40 GMT

ملاقات عمومی استاندار ایلام هر هفته برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۸۱۰۵

ملاقات عمومی استاندار ایلام هر هفته برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، آیت قیصربیگی اظهار داشت: شهروندان ایلامی می توانند برای ثبت‌نام جهت ملاقات با قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام به دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری ایلام مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه این دیدار هر هفته از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می شود، افزود: همچنین این افراد می توانند از طریق شماره تلفن ۱۱۱ سامد درخواست خود را برای ملاقات از ساعت هشت صبح تا ۱۳ ظهر در طول هفته و ایام اداری ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیصربیگی به برنامه های استاندار ایلام در راستای تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: استاندار ایلام جهت استیفای حقوق شهروندی برنامه های مختلفی همچون ملاقات عمومی به صورت هفتگی، حضور در سامانه سامد بصورت ماهیانه و برگزاری میز خدمت به صورت فصلی برگزار می کند.

به گفته وی، استاندار ایلام همچنین چندین بخشنامه در حمایت از حقوق شهروندی از جمله برگزاری نشست‌ها و گردهمایی‌ها خارج از ساعات اداری و تعیین ضرب‌الاجل در پاسخگویی به مکاتبات و درخواست های مردمی ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت توسط مدیران صادر کرد و این بار نیز زمان ملاقات عمومی خود را در پایان ساعات کاری قرار داد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام تاکید کرد: با توجه به برنامه‌های استاندار ایلام در مرکز، درصورت تداخل با برنامه مذکور از جمله ملاقات عمومی، این برنامه در وقت دیگر ضمن هماهنگی با ثبت‌نام کنندگان (ملاقات با استاندار) برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی ایلام روابط عمومی و اطلاع رسانی حقوق شهروندی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی ایلام روابط عمومی و اطلاع رسانی حقوق شهروندی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی ایلام روابط عمومی و اطلاع رسانی حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند

عباس مطاف مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر در این نشست با اشاره به انجام عملیات "وعده صادق" سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه صهیونیست‌ها اظهار داشت: این اقدام موجبات ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده و اقتدار نظام اسلامی را افزایش داد.

وی افزود: قدرت موشکی ایران اسلامی در این عملیات اثبات شد و این عملیات در واقع بخش کوچکی از توان رزمی و موشکی نظام را به نمایش گذاشت.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: رسانه‌ها در تبیین ابعاد مختلف این عملیات غرور آفرین اهتمام ورزند.

در این آیین، انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر برگزار شد و حسین فیروزه، مهدی عزیززاده، خدیجه آبزن، سعید نوذری، پژمان بختیاری پور، میعاد مهندسی و سید مجید حسینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

همچنین مهران غریبی، مجتبی احمدی و فاطمه محسنی زاده به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

در این آیین همچنین محمدامین اکبری به عنوان بازرس و منصور گتویی زاده به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ: از طرح‌های کاربردی درحوزه حکمرانی فرهنگی حمایت می‌شود
  • برنامه پاسداشت سعدی با محوریت انتقال نگاه این شاعر پارسی گوی به دیگر کشورها اجرا خواهد شد
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  • روز مراغه با شعار جهانشهر مراغه در مسیر جهانی شدن
  • فاز توسعه کارخانه سیمان دشتروم در اولویت تیم اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • «روز مراغه» به مدت یک‌هفته در این شهر برگزار می شود
  • پرداخت بیش از ۱۲۸۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام در دو سال گذشته
  • یک هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری های ایلام پرداخت شد
  • حمایت از تولید در کنار حفظ محیط زیست در استان یزد الزامی است