Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@19:43:58 GMT

فسخ قرارداد ویلموتس با تیم ملی فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۸۴۶۲

صراط:

مارک ویلموتس که خردادماه سالجاری به جای کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد، پس از آنکه نتوانست به همراه این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی نتایج قابل قبولی کسب کند، با تصمیم فدراسیون قرارداد خود را فسخ کرد.

به گزارش مهر مهدی تاج که از هنگ کنگ راهی ترکیه شده بود تا با نماینده ویلموتس مذاکرت نهایی را انجام دهد، پس از جلسات طولانی و فشرده با وی، بر سر فسخ قرارداد به توافق رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در پایان نشست هایی که نماینده ویلموتس و مهدی تاج داشتند، طرفین برای قطع همکاری به توافق رسیدند. با این حال هنوز مشخص نیست که فدراسیون فوتبال ایران بابت این فسخ قرارداد خسارتی به مرد بلژیکی پرداخت خواهد کرد یا خیر.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فسخ قرارداد ویلموتس سرمربی بلژیکی سرمربی تیم ملی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ واردات واگن های مترو از چین قطعی شد

تین نیوز

شهردار تهران وعده داد واگن های مترو در سال جاری از چین وارد کشور شود.

به گزارش تین نیوز،  علیرضا زاکانی چهارشنبه 29 فروردین در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، با بیان این مطلب،  کارفرمای واردات مترو برای ۲۰۰۰ واگن مترو را وزارت کشور معرفی کرد.

به گفته وی برای واردات ۱۰۷۱ دستگاه طی دو قرارداد زحمت های اولیه کشیده شده بود، اما اختلاف نظرهایی برای واردات از چین به وجود آمد و اعتراض رئیس شورای شهر هم به رعایت نشدن زمان ۱۰ روزه تعیین شده در قرارداد بود که اختلاف نظرها رفع شده و واگن ها در سال جاری وارد کشور می شود.

قابل ذکر است اشاره زاکانی به اعتراض مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران به این موضوع مربوط به آن بخش از اظهارات مهدی چمران است که گفته بود: مایه تأسف است که ماه ها از انعقاد قراردادها گذشته اما در داخل کشور موانع زیادی وجود دارد و موضوع هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی خاطرنشان کرده بود: تا امروز تایید فنی بر عهده مترو بوده؛ لذا امیدواریم وزیر کشور قاطعانه تصمیم بگیرد و جلوی این توقف گرفته شود.

به دنبال این اظهار نظر مهدی چمران،  روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز جوابیه ای به اظهارات وی ارایه و تاکید کرد: انقلاب مترویی کشور با زمینه سازی و عقد قرارداد و اجرایی ساختن طرح ۲۰۰۰ دستگاه واگن به ناوگان مترویی کشور، در این دولت و توسط وزارت کشور ( ایمرو) محقق شده که انجام چنین قرارداد بزرگی طبیعتا پیچیدگی های فنی و مالی خاص خود و در عین حال زمانبر بودن فرآیند را به همراه دارد که بحمدالله بدون مشکل در حال انجام است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • ◄ واردات واگن های مترو از چین قطعی شد