Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز علی کریمی چهره محبوب فوتبال ایران و پرسپولیس کشور را ترک کرد و به کانادا رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی کریمی ستاره سابق فوتبال ایران و اسطوره باشگاه پرسپولیس چندی پیش خبر مهاجرتش از ایران رسانه‌ای شده بود.

علی‌ کریمی البته چند روز قبل اعلام کرده بود قصد ترک ایران برای همیشه را ندارد و این سفرش به کانادا موقتی خواهد بود و به زودی به ایران برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شماره ۸ سابق قرمزها و تیم ملی صبح امروز ایران را ترک کرد تا عازم کانادا شود. کریمی به شدت مورد استقبال و البته بدرقه کارکنان بخش سی آی پی فرودگاه امام(ره) قرار گرفت. هنوز کسی نمی داند این سفر کریمی به کانادا برای اقامت است و یا اینکه سفری تفریحی خواهد بود. البته اخیرا از علی کریمی نقل و قولی منتشر شد مبنی بر اینکه سفر به کانادا تفریحی خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس علی کریمی پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن: به‌به، منتظر تونی‌های رئال هستم!‏

به گزارش "ورزش سه"، با نتایج دیشب در لیگ قهرمانان اروپا رئال ‏مادرید و بایرن مونیخ با عبور از حریفان‌شان به نیمه‌نهایی تورنمنت ‏رسیدند. ‏

بایرن و رئال باید در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف هم بروند. توماس ‏مولر، ستاره بایرن، می‌گوید دیدار این دو تیم از بزرگترین جدال‌هایی ‏ممکن در دنیای فوتبال خواهد بود. او همچنین گفت که بی‌صبرانه ‏منتظر است تا دو همبازی‌اش در تیم ملی آلمان، تونی کروس و ‏آنتونیو رودیگر، که ستاره‌های رئال هستند را در میدان فوتبال ببیند. ‏

توماس مولر امروز با انتشار ویدیویی در شبکه اجتماعی ایکس برای ‏دو ستاره آلمانی رئال کری‌خوانی کرد. مولر در ویدیوی خود گفت:" به ‏به، چه بازی هیجان‌انگیزی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان. بازی با رئال ‏مادرید و البته با تونی کروس و تونی رودیگر. دوئل بایرن و رئال یکی از ‏بزرگترین دوئل‌های ممکن در دنیای فوتبال است و من بی‌صبرانه ‏منتظرم تونی کروس و تونی رودیگر، دو تونیِ رئال، را در زمین ببینم". 

‏بایرن مونیخ که دیشب با پیروزی مقابل آرسنال جواز حضور در ‏نیمه‌نهایی را به دست آورده در بوندس‌لیگا هیچ شانسی برای ‏قهرمانی ندارد و چمپیونزلیگ آخرین امید آنها است تا این فصل را ‏بدون جام به پایان نرسانند. ‏

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن: به‌به، منتظر تونی‌های رئال هستم!‏
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  • (عکس) تویوتا کمری محبوب ایرانیان ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران!
  • شروع تیم ملی فوتسال با یک برد خفیف مقابل همسایه
  • برد خفیف ایران در نیمه نخست مقابل افغانستان
  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • نیروی مسلح ایران از قوی‌ترین و محبوب‌ترین‌های جهان هستند
  • نیروهای مسلح محبوب‌ترین قشر در بین مردم هستند
  • بارسلونا رقیب محبوب ام باپه در لیگ قهرمانان اروپا