Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان از هواداران این تیم به علت شکست مقابل مهرام عذرخواهی کرد و گفت: امیدوارم در دیدارهای آینده بتوانیم این شکست را جبران کنیم و دل هواداران را شاد کنیم. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، امیر صدیقی امشب در حاشیه تمرین تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: مقابل مهرام نخستین بازی بدی بود که در این فصل انجام دادیم و البته با یک اختلاف امتیاز شکست خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازی بسیار سختی بود و مهرام هم بازیکنان خوب و مربی بزرگی دارد و بازیکنان ما هم روز خوبی نداشتند.

صدیقی ادامه داد: در این دیدار تمرکز لازم را نداشتیم و من هم بازی خوبی انجام ندادم، هواداران ما برای تشویق تیم به نهران آمدند و با این شکست ناراحت شدند که من به عنوان کاپیتان تیم از آنها عذرخواهی می‌کنم.

وی درباره صحنه آخر دیدار مقابل مهرام که منجر به پرتاب 3 امتیازی صمد نیکخواه بهرامی و پیروز مهرام شد، خاطرنشان کرد: در پخش مستقیم تلویزیونی مشخص است که سرمربی مهرام اشاره می‌کند که 3 امتیازی نزنید و برای پرتاب 2 امتیازی بروید و من هم اجازه ندادم صمد در آن صحنه نفوذ کند.

بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا-اقیانوسیه| برتری تیم مردان ایران مقابل کره‌جنوبی/ چین، حریف بعدی شاگردان میرعظیمیبسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا - اقیانوسیه| سومین برد تیم بانوان ایران رقم خوردبازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم از همراهی تیم محروم شد‌

صدیقی افزود: در آن صحنه صمد ناگهان برگشت و من تلاش کردم که جلوی پرتابش را بگیرم اما متاسفانه تبدیل به 3 امتیاز شد، شاید اگر آن توپ گل نمی‌شد همه می‌گفتند امیر صدیقی دفاع خوبی انجام داد.

وی دربراره عملکرد داوران در دیدار مقابل مهرام یادآور شد: من فکر می‌کنم پای راست صمد در صحنه پایانی روی خط بود و باید دو امتیاز اعلام می‌شد، البته قبل از آن اتفاقات زیادی رخ داد که داوران می‌توانستند قضاوت بهتری داشته باشند.

قبول دارم عملکرد ضعیفی مقابل مهرام داشتم

کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره عملکرد ضعیفش در دیدار مقابل مهرام و امتیاز کسب نکردنش، گفت: حتی در NBA هم اتفاق می‌افتد که بهترین بازیکنان در یک دیدار امتیازی کسب نمی‌کنند و من سال گذشته هم در دیدار مقابل پگاه نتوانستم امتیازی کسب کنم که دلیلش شرایط نامناسب روحی و جسمی بود.

صدیقی تصریح کرد: قبول دارم که در دیدار مقابل مهرام که تیم سابقم بود بازی ضعیفی انجام دادم در حالی که همه توقع داشتند بهترین بازی را انجام دهم اما هر چه تلاش کردم این اتفاق رخ نداد و باز هم از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

وی اضافه کرد: امیدوارم در دیدارهای آینده بتوانیم این شکست را جبران کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه شرایط لیگ برتر با فصل گذشته متفاوت است، گفت: تیم‌های خوبی در لیگ برتر حضور دارند که از بازیکن خارجی سود می‌برند و بازیکنان ما همه سعی خو را می‌کنند که بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند.

صدیقی افزود: امیدوارم در 2 دیدار مقابل پتروشیمی و پالایش نفت آبادان در گرگان پیروز و صدرنشین شویم.

وی تصریح کرد: ورزش برد و باخت دارد و هواداران ما حق دارند که تیم محبوب‌شان پیروز شود و امیدوارم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم و دل هواداران را شاد کنیم.

صدیقی در خصوص دیدار پیش رو مقابل مس کرمان خاطرنشان کرد: مس تیم خوبی است و در دیدار مقابل پتروشیمی هم با اختلاف کمی شکست خورد و آنها را دست کم نمی‌گیریم.

وی یادآور شد: امسال شرایط تیم‌ها طوری است که بازی‌های نزدیکی را شاهد هستیم و نمی‌توانیم پیش بینی کنیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد زیرا تعداد تیم‌ها زیاد شده و امیدوارم تیم ما در ادامه لیگ روند رو به رشدی داشته باشد.

تیم شهرداری گرگان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، راس ساعت 16:15 فردا (پنجشنبه) در سالن امام خمینی (ره) میزبان مس کرمان است.

شهرداری گرگان با کسب 7 پیروزی، یک شکست و 15 امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام/581/ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکومادرید به آلاوس باخت

دیدارهای هفته سی‌و‌دوم لالیگای اسپانیا با شکست شاگردان دیه‌گو سیمئونه در خانه تیم پانزدهم جدول پیگیری شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای هفته سی‌و‌دوم لالیگا، امشب (یکشنبه) از ساعت 20 به وقت تهران با انجام یک مسابقه میان تیم‌های آلاوس و اتلتیکومادرید پیگیری شد که این بازی با شکست 2 بر صفر میهمان مادریدی مقابل تیم پانزدهم جدول به پایان رسید.

گل‌های منجر به شکست روخی بلانکو را کارلوس بناویدز در دقیقه 15 و لوئیس ریوجا در دقیقه 2+90 به ثمر رساندند تا این تیم برای نهمین بار در این فصل لالیگا متحمل باخت شود. اتلتیکومادرید رده چهارمی با قبول این شکست 61 امتیازی ماند و موقعیت خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده به خطر انداخت چرا که فاصله‌اش با نزدیک‌ترین تعقیب کننده، اتلتیک بیلبائو نسبت به فصل گذشته به 3 امتیاز کاهش یافت. این در حالیست که تنها 6 هفته دیگر به پایان فصل جاری لالیگا باقی مانده است.

سود 50 میلیون یورویی اتلتیکومادرید از حذف بارسلونا

در آخرین و مهمترین بازی امشب لالیگا، از ساعت 22:30 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، رئال مادرید صدرنشین پذیرای بارسلونای رده دومی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • اتلتیکومادرید به آلاوس باخت
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • شهرداری گرگان به یکقدمی فینال رسید
  • دومین برد شهرداری گرگان برابر مهرام
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد