Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@13:01:18 GMT

رتبه اول دانشگاه فردوسی در جذب دانشجوی خارجی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۸۶۶۰

وزیر علوم در مراسم هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه فردوسی مشهد به رتبه اول این دانشگاه در جذب دانشجویان خارجی اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر منصور غلامی امشب (سه شنبه، ۱۳ آذر) در مراسم هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه فردوسی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد، در حال برگزاری است، اظهار کرد: خراسان خطه نام‌آوران است و در تاریخ ایران نام خراسان در بخش مهمی همچون حوزه ادب، علم، هنر و عرفان می‌درخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خراسانی‌ ها در گذشته تاریخ‌ساز این کشور بوده و امروز نیز به همت اندیشمندان، صاحب‌نظران، جوانان و دانشمندان، این خطه همچنان بخش مهمی از تاریخ سرزمین ایران اسلامی است.

وی افزود: همچنین وجود مضجع شریف امام رضا(ع)، زینت‌بخش این خطه است که دلدادگان زیادی را به سمت این شهر می‌کشاند و این امر سبب افزایش فرهیختگان این مرز و بوم می‌شود. مرور تاریخچه دانشگاه‌ فرصت خوبی برای مرور آنچه بر ما گذشته، است.

وزیر علوم گفت: دانشگاه‌های فردوسی و علوم پزشکی جزء دانشگاه‌های مهم در کشور هستند و دانشگاه فردوسی جزء بزرگترین دانشگاه‌های کشور است و موقعیت خوبی در عرصه علم و فناوری داشته و در حوزه‌های مختلف رتبه اول را کسب کرده است. همچنین این دانشگاه رتبه دوم دانشگاه‌های جامع کشور را از آن خود کرده و علاوه بر این دانشگاه فردوسی در زمینه جذب دانشجویان خارجی رتبه اول را داراست.

خبر در حال تکمیل است...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه فردوسی مشهد جذب دانشجوی خارجی منصور غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی پردیس بین‌الملل کیش دانشگاه تهران اعلام کرد: آزمون ششم و هفتم اردیبهشت در گروه‌های علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر، زبان‌های خارجی و علوم تجربی برگزار می‌شود.

آزمون گروه علوم ریاضی و گروه علوم انسانی در نوبت صبح پنج شنبه ششم و آزمون گروه هنر و گروه زبان‌های خارجی نیر نوبت عصر پنج شنبه ششم اردیبهشت و آزمون گروه علوم تجربی صبح جمعه هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود.

داوطلبان آزمون سراسری در کیش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و برای آگاهی از محل برگزاری آزمون به پایگاه اطلاع رسانی پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران به نشانی kish.ut.ac.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • تحصیل ۳۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و صنعت
  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد
  • پایش۸۲ درصدی جامعه هدف آذربایجان غربی در طرح پایش ملی سلامت
  • برترین دانشگاه‌ها در هر رشته کدامند؟
  • میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری