Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-20@01:40:50 GMT

سوندار پیچای ریاست آلفابت را هم برعهده گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۸۷۷۷

سوندار پیچای ریاست آلفابت را هم برعهده گرفت

لری پیج و سرگی برین، دو بنیانگذار گوگل، از مدیرعاملی و ریاست هیئت‌مدیره شرکت آلفابت استعفا کردند. سوندار پیچای، علاوه بر گوگل، مدیرعاملی آلفابت را هم به دست گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزای آنا از یورونیوز، لری پیج ۲۱ سال پیش همراه با سرگی برین، شرکت گوگل را تأسیس کرد. این دو نفر روز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام کناره‌گیری از مقام خود اعلام کردند: «اگر گوگل یک انسان بود، الآن باید جوانی ۲۱ ساله می‌بود که آشیانه را ترک می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ما فکر می‌کنیم که وقت آن رسیده که در نقش والدین مفتخر ظاهر شویم و به نظر دادن و محبت کردن بسنده کنیم. البته نظارتمان نباید مانند گذشته جدی باشد.»

شرکت آلفابت در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد و گوگل یکی از زیرمجموعه‌های این گروه مادر به شمار می‌رود.

سوندار پیچای ۴۷ ساله از این پس مدیریت اجرایی گروهی را با ۱۰۰ هزار خدمه بر عهده خواهد داشت. وی در یک خانواده کم‌بضاعت در شهر چنای هند متولد شد. وی پیش از مهاجرت به ایالات‌متحده در موسسه تکنولوژی هند تحصیل کرده است.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: گوگل لری پیج آلفابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض کارمندان گوگل به همکاری این شرکت با اسرائیل

به گزارش «تابناک» به نقل از آخرین خبر از NBC، تعدادی از کارمندان گوگل در کالیفرنیا و نیویورک پس از تحصن بیش از ۸ ساعته در مقابل دفتر رئیس خود و درخواست از غول فناوری برای قطع روابط با اشغالگران اسرائیل توسط پلیس دستگیر شدند.

گوگل ۲۸ کارمند خود را پس از تحصن در اعتراض به قرارداد ۱.۲ میلیارد دلاری با دولت و ارتش اسرائیل اخراج کرد. قرارداد گوگل با رژیم صهیونیستی شامل ارائه خدمات محاسبات ابری و هوش مصنوعی به دولت و ارتش این رژیم بود.

دیگر خبرها

  • اعتراض کارمندان گوگل به همکاری این شرکت با اسرائیل
  • موج جدید اخراج‌ها در گوگل
  • گوگل کارمندان بیشتری را اخراج می کند
  • (ویدئو) اعتراض کارکنان گوگل به حمایت این شرکت از اسرائیل
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس
  • اعتراض کارکنان گوگل به حمایت این شرکت از اسرائیل + فیلم
  • روماریو به مستطیل سبز برگشت!
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید
  • یوتیوب، یار دوازدهم اسرائیل!