Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیرا کرمی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نمایشگاه فناوری‌های شرکت‌های دانش‌بنیان استان سمنان شانزدهم تا هجدهم آذرماه به مدت سه روز در کاروانسرای تاریخی جهان‌بانی سمنان آغاز به کار می‌کند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی فناوری‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، بیان کرد: معرفی جوانان کارآفرین و نخبه این استان و جذب سرمایه‌گذار برای حمایت مادی از ایده‌های آنان از اهداف برگزاری این نمایشگاه سه روزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل موسسه پژوهشی چیستا پویان کومش ادامه داد: عملیاتی کردن ایده‌های کارآفرینانه و ایجاد ارتباط موثر میان آنان و سرمایه گذاران از جمله مشکلات پیش‌روی شرکت‌های نوپای دانش‌بنیان است که برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها در مرتفع‌سازی مشکلات موثر است.

وی تصریح کرد: ۱۵ غرفه در حوزه‌های تخصصی مانند قطعات خودرو، صنایع ریخته‌گری، خدمات نرم‌افزار، الکترونیک و تجهیزات صنعتی در نمایشگاه تخصصی فناوری‌های شرکت‌های دانش‌بنیان استان سمنان برپا می‌شود.

مدیرعامل موسسه پژوهشی چیستا پویان کومش یادآور شد: این نمایشگاه با حضور کارآفرینان جوانان، سرمایه گذران و صاحبان صنایع استان سمنان برپا می‌شود.

سازمان مردم نهاد چیستا پویان کومش از سمن‌های تخصصی در حوزه پژوهشی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان جهان سرمایه سرمایه گذاران فناوری نرم افزار زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۹ واحد صنعتی به جمع شرکت‌های دانش بنیان‌های کشور

محمد حسن قنبری رئیس اداره آموزش پژوهش و فناوری صمت چهارمحال و بختیاری گفت: واحد‌های صنعتی دانش بنیان استان ۲۸ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: طی یک سال اخیر ۹ واحد صنعتی به جمع شرکت‌های دانش بنیان‌های کشور اضافه شده‌اند. 

قنبری اضافه کرد: این واحد‌ها در زمینه تولید ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته؛ برق و الکترونیک؛ مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی؛ فناوری زیستی و صنایع غذایی هستند.

بیشتر بخوانید

طراحی دستگاه تشخیص بیماری‌های عفونی آبزیان

وی ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از ۱۱۰ امتیاز پیش بینی شده معاونت علمی؛ فناوری ریاست جمهوری بهره‌مند شوند.

قنبری گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان مطابق با سطح فناوری محصول به سه گروه واحد‌های فناور؛ نوآور و نوپا تقسیم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رونمایی از مینی‌بوس دانش‌بنیان با ظرفیت ۲۱ نفر در سمنان
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان
  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • رونمایی ۶ محصول دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
  • قانون جهش دانش‌بنیان مهم‌ترین سرفصل کاری معاونت علمی در ۱۴۰۳
  • رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • افزودن ۹ واحد صنعتی به جمع شرکت‌های دانش بنیان‌های کشور