Web Analytics Made Easy - Statcounter

  فدراسیون: خسارت نمی‌دهیم فدراسیون فوتبال در بیانیه‌ای رقم سه میلیون دلار به‌عنوان رقم قرارداد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی را تکذیب و تأکید کرد مبلغ قرارداد همه اعضای خارجی کادر فنی تیم ملی را تا زمانی که در ایران حضور داشته‌اند پرداخت کرده است‌. فدراسیون فوتبال همچنین اعلام کرد:«اگر قرارداد ویلموتس فسخ شود، هیچ خسارتی پرداخت نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد ویلموتس در اختیار مراجع ذیربط قرار گرفته است در صورت درخواست نهادهای مرتبط دیگر هم این کار انجام می‌شود.»   --- خدا دنیزلی را دوست دارد! مصطفی دنیزلی، سرمربی تراکتور‌سازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با شاهین بوشهر گفت: موقعیت تیم در جدول رده‌بندی به لحاظ روانی خوب نیست اما ما در شرایط خوبی قرار داریم. او در واکنش به این سؤال که خدا او را خیلی دوست دارد چرا که لیگ برتر در شرایطی تعطیل شد که تراکتور وضعیت خوبی نداشت؟ گفت: خدا همه ما را دوست دارد. در فوتبال وقفه‌هایی وجود دارد که برای تیم‌ها خوب نیست.   --- ملی‌پوش ایران در رنکینگ اول جهان امیر حسین هدایی ملی‌پوش تنیس‌ روی‌ میز ایران که با صعود خود به رنکینگ اول جهان در رده سنی زیر ۲۱ سال اتفاقی تاریخی در پینگ پنگ ایران رقم زده، به ایسنا گفت:« با قرار گرفتن در صدر رنکینگ زیر ۲۱ سال جهان نتیجه سالها زحمت خودم را دیدم و این در شرایطی بود که کسی باورش نمی‌شد من به این جایگاه برسم.»       فردا استقلال با شهرخودرو  و پرسپولیس با ذوب آهن بازی می‌کند هفته سیزدهم پرونده هفته سیزدهم لیگ برتر نوزدهم فردا با انجام 6 مسابقه دیگر بسته می‌شود. استقلال و شهرخودرو ​​​​​​از ساعت 15 فردا در ورزشگاه آزادی با قضاوت اشکان خورشیدی به مصاف هم می‌روند تا شاهد یکی از حساس‌ترین دیدارها باشیم. آبی‌پوشان بعد از 6 برد متوالی در لیگ و 2 پیروزی در جام حذفی، هفته گذشته در اصفهان مقابل سپاهان قرار گرفتند و در دیداری که با اشتباه تاثیرگذار داوری همراه بود و پنالتی‌شان نادیده گرفته شد به تساوی 2-2 رضایت دادند. بدین ترتیب نوار بردهای استراماچونی و شاگردانش قطع شد. حالا استقلالی‌ها در یک بازی حساس و به عبارتی 6 امتیازی میزبان تیم دوم جدول یعنی شهرخودرو هستند. تیمی که در بازی قبل 1-0 مغلوب صنعت نفت آبادان شد و صدر جدول را از دست داد. با این حال، مشهدی‌ها با 4 گل خورده بعد از سپاهان دومین خط دفاع قدرتمند لیگ را در اختیار دارند و تقابل استقلال به عنوان تیمی که بهترین خط حمله را با 25 گل زده دارد، با این تیم جالب توجه خواهد بود. ضمن اینکه پیروز این مسابقه شانس صدرنشینی دارد و این موضوع تقابل 2 تیم را حساس‌تر کرده است. این مسابقه نکات جذاب دیگری هم دارد که مهم‌ترین آن حضور سیدمهدی رحمتی درون دروازه شهرخودرو است. کاپیتان سابق استقلال حالا رودروی تیم محبوبش قرار می‌گیرد که سیدحسین حسینی را درون دروازه دارد.   در آستانه این دیدار، مصدومیت شیخ دیاباته در جلسه تمرینی سه شنبه بدترین خبر برای آبی پوشان بود و سرمربی ایتالیایی باید جایگزینی مناسب برای او پیدا کند.  در آخرین مسابقه هفته، ذوب آهن  از ساعت 17:30 با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد. مسئولان باشگاه ذوب آهن تا پایان نیم فصل به علیرضا منصوریان فرصت داده اند و پس از   این اولتیماتوم، او صاحب یک برد و یک تساوی شده است و حالا تقابل با پرسپولیس، نبرد حساسی برای علیمنصور و شاگردانش محسوب می‌شود. پرسپولیس هم درحالی به اصفهان رفته که پس از پیروزی 1-0 در جام حذفی برابر صنعت نفت آبادان، دیدارش برابر نساجی در لیگ لغو شد.   

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال و پرسپولیس جز معدود تیم‌های دولتی و لیگ برتر به حساب می‌آیند که ردیف بودجه مشخصی ندارند و باید از طریق درآمدزایی هزینه‌های جاری را تامین کنند. اما دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر یا شخصی است یا ردیف بودجه مشخص از سوی ارگان‌های دولتی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. این در حالی است که محبوب‌ترین تیم‌ها در فوتبال ایران و استقلال و پرسپولیس هستند. دو تیمی که شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل می‌دهند و در تولید محتوا و ایجاد شادی و نشاط برای جامعه به خصوص جوانان می‌توانند از همه تیم‌های لیگ برتر تاثیرگذارتر باشند.

سرانجام آنهم به لطف سخت‌گیری کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است تیم‌های استقلال و پرسپولیس در یکی دو روز آینده واگذار شوند. استقلال به شرکت‌های پتروشیمی و پرسپولیس به بانک‌ها. از این پس این دو تیم لیگ برتر دیگر دغدغه مالی نخواهند داشت و با خیال آسوده‌تر می‌توانند برای رسیدن به اهداف فنی برنامه ریزی کنند.

این تصمیم البته که باید سال‌ها و حتی دهه‌های قبل‌تر گرفته می‌شد. به این خاطر که نه دولت از این دو تیم حمایت مالی می‌کرد و نه اجازه می‌داد آن‌ها از همه راه‌های درآمدزایی برای تامین هزینه‌های جاری خود استفاده کنند. مشکلات مالی در این دو تیم آنقدر آزار دهنده است که خیلی از بازیکنان برای برتن کردن پیراهن تیم آبی یا قرمز به دلیل مشکلات مالی منصرف می‌شوند و حتی فصل گذشته استقلال به بهانه مشکلات مالی شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

در فوتبال حرفه‌ای مهمترین و مطمئن‌ترین راه درآمدزایی حق پخش است که در ایران سازمان صدا و سیما با وجود پخش انحصاری همه بازی‌های لیگ برتر ریالی به باشگاه‌ها نمی‌دهد.

با این اتفاق دوران زجر استقلال و پرسپولیس به پایان می‌رسد. همواره این دو تیم از طریق اسپانسر تنها نیمی از هزینه‌های جاری را تامین می‌کردند و ظرفیت بیشتر از این وجود نداشت. به همین خاطر سالهاست که شاهد انباشت بدهی‌ها در این دو تیم هستیم. اما به نظر قرار است یک بار برای همیشه این مشکل حل شود و از این پس آب خوش از گلوی اعضای دو تیم پایین رود. البته که باید از کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر این سخت گیری و الزام دو باشگاه به رعایت فیرپلی مالی تشکر کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد