Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم تراکتور تبریز در دیدار یک چهارم جام حذفی نیز با تیمی از لیگ آزادگان دیدار خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال تراکتور تنها جام قهرمانی خود را در جام حذفی کسب کرده و این فصل نیز امیدوار است بتواند شمار قهرمانی هایش را به عدد دو برساند. شاگردان مصطفی دنیزلی در جام حذفی عملکرد خوبی داشته اند و حالا در یک چهارم نهایی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب این است که تی‌تی‌ها تاکنون با هیچ تیم لیگ برتری بازی نکردند و در مرحله یک چهارم نیز باید با تیمی از لیگ یک بازی کنند. آن ها در یک شانزدهم نهایی از سد پاس همدان لیگ دویی گذشتند و یک مرحله بعد به مصاف نود ارومیه رفتند و این تیم را در ضربات پنالتی شکست دادند.

حالا بازیکنان تراکتور باید با مس کرمان بازی کنند و سپس احتمالا با نخستین تیم لیگ برتری در نیمه نهایی روبرو خواهند شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور مصطفی دنیزلی جام حذفی تراکتور جام حذفی مصطفی دنیزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید فقط با شانس به نیمه نهایی رفت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی به میدان رفت و موفق شد در ضربات پنالتی پیروز این میدان شود و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.

رودیگو توانست خیلی زود و در دقیقه ۱۲ تیمش را از حریف پیش بیندازد و شاگردان کارلو آنچلوتی در اکثر دقایق این بازی برتری را حفظ کردند اما در نهایت کوین دی بروینه موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و رئال در پنالتی‌ها پیروز میدان شد.

کاراگر پس از پایان این بازی درباره حذف منچسترسیتی و صعود رئال به نیمه نهایی گفت:« آخرین شوتی که رئال مادرید در این بازی زد و در چهارچوب دروازه قرار داشت در دقیقه دوازدهم بود و آنها پس از آن فرصت دیگری نداشتند.

هر کسی که این بازی را بدون اینکه نام هر یک از دو تیم را بداند تماشا می‌کرد مطمئناً فکر می‌کرد که این دو تیم هیچ شباهتی با یکدیگر ندارند رئال مادرید خوش شانس‌ترین تیمی است که توانست به مرحله بعدی صعود کند.»

دیگر خبرها

  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند + فیلم
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند
  • عجیب و آشفته‌ مثل لیگ برتر ایران
  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • شیری: در جام‌حذفی جبران می‌کنیم | امسال مصدومیت رباط‌ها وحشتناک بود
  • گواردیولا: شانس وجود ندارد، رئال عجیب دفاع کرد
  • رئال مادرید فقط با شانس به نیمه نهایی رفت
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • شانس به یک جوان دیگر در دربی رو می‌کند