Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه همدان گفت: ۲۲ واحد از منازل مسکونی آسیب دیده از سیل در اسدآباد توسط بسیج سازندگی ساخته می‌شود. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسدآباد، سردارمظاهر مجیدی عصر امروز در حاشیه  افتتاح   5 واحد مسکونی آسیب دیده از سیل که به همت سپاه استان ساخته شده‌اند، اظهار داشت:  احداث و بازسازی مجدد 500 واحد مسکونی که در اثر جاری شدن سیل، دچار تخریب شده بودند  به بسیج سازندگی استان محول شد که از این تعداد  230 واحد مرمتی وباقی احداثی هستند که تمامی آنها ساخته و تحویل داده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 250 واحد از سهمیه واگذار شده به بسیج سازندگی در بخش احداث بوده که تاکنون 178 واحد با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی  مراحل ساخت و ساز را سپری کرده‌اند و به زودی تکمیل می‌شوند.

7 میلیارد تسهیلات خسارت بلاعوض سیل به کشاورزان خراسان شمالی اعطا شد250 میلیارد تومان برای امهال تسهیلات کشاورزان سیل‌زده گلستان اختصاص داده شد100 میلیارد تومان کمک بلاعوض به کشاورزان سیل‌زده گلستانی پرداخت شد

 

فرماندار اسدآباد نیز با اشاره به اینکه جمعا  1800 واحد دچار تخریب شدند، تصریح کرد: از این تعداد واحد 1029 واحد احداثی و 600 واحد تعمیری بوده که  در حال حاضر 600 واحد احداثی در مراحل پایانی کار قرار دارند و مابقی نیز تا پایان سال تکمیل می‌شوند.

درویشی گفت: با همت بسیج سازندگی  5 واحد از 22 واحد سهمیه بسبج سازندگی در اسدآباد امروز به صاحبانشان تحویل داده شد و  مابقی  نیز تا قبل از فرا رسیدن سرما و تا پایان سال تکمیل و تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: تسهیلات هر واحد 40 میلیون تومان بوده که علاوه بر این  بنیاد مسکن 19 میلیون تومان و کمیته امداد نیز 10 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به مددجویان پرداخت کرده‌اند.

انتهای پیام/ 741/ز

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح ۱۵ روزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران که در ۱۲۴ ناحیه مناطق ۲۲ گانه اجرا شد، درمجموع ۷۲۹۸ نفر ساماندهی شدند.

احمد احمدی صدر افزود: از این بین حدود ۶۵۱ متکدی،  ۲ هزار و ۹۳۳ معتاد متجاهر و ۴۸۲ کودک کار و خیابان بودند و ۳ هزار و  ۲۳۲ نفر را نیز افراد بی خانمان و کارتن خواب تشکیل می‌دادند که همگی ساماندهی شدند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره پراکندگی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت گفت: متکدیان بیشتر در مناطق یک، چهار، پنج، هفده، بیست و بیست و یک بودند و معتادان متجاهر نیز بیشتر در مناطق چهار، یازده، دوازده، پانزده و شانزده پراکنده بودند، کودکان کار و خیابان نیز در مناطق چهار، پنج، هشت، یازده، پانزده و بیست پراکندگی بیشتری داشتند.

احمدی صدر همچنین گفت: اگر ریشه‌های ایجاد آسیب‌های اجتماعی مانند مسائل اقتصادی، حاشیه نشینی، ورود اتباع غیر مجاز، مباحث فرهنگی و فرهنگ سازی عمومی حل و فصل نشود آسیب‌های اجتماعی دوباره تکرار خواهند شد و لازم است مسئولان، نهاد‌ها و متولیان امر به موضوعات اقتصادی، فرهنگی و فرهنگسازی عمومی بیشتر بپردازند.

دیگر خبرها

  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • سپاه پاسداران به تناسب نیاز کشور به‌روزرسانی شده است
  • تفاوت مغز یک فرد سالم با کسی که آسیب روانی شدیدی دیده است (فیلم)
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن